IvoB

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geluid M7 en oplaadpoortje kapot

Hallo, ik heb 2 problemen met mijn M7 van 1 jaar oud. Ten eerste is het geluid niet meer wat het geweest is, het gaat nog maar half zo hard als in het begin. En ik had deze juist aangeschaft vanwege het goede beats geluid.

En ten tweede het oplaadpoortje, de meeste kabeltjes vallen er meteen uit en laden niet op, maar ik heb er gelukkig nog 1 die ik er op een speciale manier in moet hangen, die doet het dan nog wel. Maar ik ben bang dat die het geen jaar meer volhoudt.

Vallen deze mankementen onder de garantie?

Groeten, Ivo
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @IvoB .

Over je USB aansluiting, dat valt onder de garantie als je zelf niet de schade hebt gemaakt door steeds de oplader er met de verkeerde kop in te steken maak je dus zelf schade aan het toestel. Maar het valt onder de garantie (als je geen schade eraan hebt toegediend).

Dan over je speakers, inderdaad de speakers van de HTC M7 zijn van Beats kwaliteit. Wat ervoor heeft gezorgd dat je speakers opeens minder geluid produceren is lastig te bepalen. Wel weet ik dat er veel vuil in de speakers kan komen te zitten waardoor je dus minder goed geluid hebt. Misschien ga je het raar vinden maar probeer het is uit, pak en tandenborstel (geen harde haartjes maar fijne haartjes) en alleen schoonvegen bij de speakers er kan vuil uit komen. En probeer dan wat af te spelen mocht het niet helpen dan valt ook je speaker zowel onder de garantie.

Bezoek en winkel voor meer informatie en natuurlijk zodat het toestel ter reparatie kan worden verstuurd.

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @IvoB .

Over je USB aansluiting, dat valt onder de garantie als je zelf niet de schade hebt gemaakt door steeds de oplader er met de verkeerde kop in te steken maak je dus zelf schade aan het toestel. Maar het valt onder de garantie (als je geen schade eraan hebt toegediend).

Dan over je speakers, inderdaad de speakers van de HTC M7 zijn van Beats kwaliteit. Wat ervoor heeft gezorgd dat je speakers opeens minder geluid produceren is lastig te bepalen. Wel weet ik dat er veel vuil in de speakers kan komen te zitten waardoor je dus minder goed geluid hebt. Misschien ga je het raar vinden maar probeer het is uit, pak en tandenborstel (geen harde haartjes maar fijne haartjes) en alleen schoonvegen bij de speakers er kan vuil uit komen. En probeer dan wat af te spelen mocht het niet helpen dan valt ook je speaker zowel onder de garantie.

Bezoek en winkel voor meer informatie en natuurlijk zodat het toestel ter reparatie kan worden verstuurd.
IvoB
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Thnx!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @IvoB ,

Geen dank :). Heeft de tip met de tandenborstel geholpen?

Succes alvast!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic