Wij kregen een maand geleden een bericht dat wij een nummer moesten bellen om ervoor te zorgen dat wij niet werden afgesloten.
Dit hebben wij gebeld en hieruit bleek dat er voor 500 euro verbeld.
Zowel mijn man als ik bellen zelden, dus wij hebben die kosten niet zelf gemaakt.
We hoorden dus in de winkel dat je met het nummer en een emei nummer gehackt kan worden en dat iemand dan met jou nummer kan bellen.
ons werd daar verteld dat het kwijt gescholden zou worden, als uit eerdere rekeningen zou blijken dat dit heel erg af zou wijken.
Dit geloofden wij natuurlijk en mijn man kreeg zelfs een nieuwe sim kaart.
2 dagen later werden we alsnog afgesloten omdat wij het voorschot niet hadden betaald, en zeiden ze aan de telefoon dat het onze eigen verantwoordelijkheid is wat er verbeld word.
ondertussen is er betaald, omdat er toch niet naar ons geluisterd word en vodafone absoluut niet zijn klanten tegemoet komt, maar blijven we nog wel 2 weken afgesloten omdat wij het anders terug kunnen vorderen.
Ik vraag mij af hoe dit kan?
want ik lees dit op heel veel forums en het is te gek voor woorden dat de vodafone hier niets aan doet, en wij gewoon moeten betalen voor kosten die wij niet gemaakt hebben.