Manouck

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen verbinding met netwerk Samsung S4

ik heb op 31-5 de samsung s4 besteld, die heb ik op 5-6 binnegehad.
(ik heb mijn abbonement verlengt en mijn nummer behouden)
ik had eigenlijk wel verwacht dat ik de telefoon nu wel zou kunnen gebruiken.
alleen ik kan de telefoon niet gebruiken, ik kan er niet mee bellen, sms, en heb gewoon geen verbinding met het netwerk.
2 Reacties 2
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Manouck,

Welkom op het Vodafone Forum!

Ik kan me voorstellen dat je graag meteen aan de slag wilt met je nieuwe toestel.
Weet je zeker dat je alle instellingen goed hebt staan? Je kunt ze hier vinden.
Ik hoor het graag.

RickD

Meedenker
  • 11Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes
Heb je ook een nieuwe simkaart ontvangen? Die moet je eerst activeren. Schrijf het simkaartnummer op en bel naar 0800-1258 (gratis). Het simkaartnummer/ICCID-nummer vind je op de simkaart zelf en op de kaart waar de simkaart in zat. Dit nummer begint met 893144030.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic