VeraWind
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen service

Op 8 augustus is mijn abonnement bij Vodafone van start gegaan. Ik zat op dat moment in het buitenland en heb sindsdien geen verbinding gehad. Dit houdt in dat ik niet kan bellen, sms'en of op het mobiele netwerk kan. Weet iemand hoe en of ik dit kan herstellen zonder naar een winkel te hoeven gaan?

Alvast bedankt!
1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11224Posts
  • 1688Oplossingen
  • 2105Likes
Heb je de simkaart al geactiveerd VeraWind
Stuur ons anders even een berichtje via Twitter of Facebook. Dan kijken we met je mee.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11224Posts
  • 1688Oplossingen
  • 2105Likes
Heb je de simkaart al geactiveerd VeraWind
Stuur ons anders even een berichtje via Twitter of Facebook. Dan kijken we met je mee.

Bekijk in context

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11224Posts
  • 1688Oplossingen
  • 2105Likes
Is het nog gelukt?

Uitgelicht topic