YKAY

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen reactie van Vodafone.

Beste medewerker,

Ik heb een abonnement afgesloten bij Vodafone omdat uw medewerker garandeerde dat ik goed bereik zou hebben. U raad het al, dat heb ik dus niet. Uiteraard ben ik het hier niet mee eens, Vodafone komt zijn afspraken namelijk niet na.

Op 22 oktober 2012 heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice van Vodafe. Om 17:18 uur heb ik een telefoongesprek gehad met één van de medewerkers van de klantenservice, na 20:43 minuten (ong. 13 min. wachtrij) durende gesprek met uw collega kreeg ik het advies om een kruistest uit te voeren. Zo gezegd zo gedaan, nog steeds geen bereik. Nogmaal gebeld om 18:20 uur, na een 14:33 minuten durende gesprek zou uw collega het doorzetten naar de Technische Dienst. Ik vroeg hem wat de doorlooptijd hiervan is, hij zei 7 dagen. Ik vroeg vervolgens, bedoel je met 7 dagen 5 werkdagen? Ja antwoordde de medewerker.

Goed, afwachten dacht ik. Uiteraard bel ik later nogmaals om te vragen hoe de behandeling loopt, had al vreemde gevoelens. Tevens was het mijn eerste contact met Vodafone klantenservice.

Op 26 oktober 2012 nogmaals gebeld om het e.e.a. na te vragen, wat blijkt? Er is niks doorgezet, was te verwachten.. Om 17:30 nogmaals een gesprek gehad van 24:25 minuten, de medewerker heeft uiteindelijk een case ingeschoten. Weer de doorlooptijd gevraagd, minimaal 3 werkdagen. Minimaal 3 werkdagen? Max. aantal dagen niet bekend?

Goed weer afwachten, vandaag 2 november 2012 nog steeds geen telefoontje of update van de case. Heb een klacht ingediend via de site over de medewerker van het 2e telefoongesprek die het door zou zetten naar de technische dienst, wat dus niet gebeurd is. "Binnen 2 werkdagen hoort u van ons", niet dus.

Om het kort samen te vatten: 48:59 minuten gebeld met klantenservice, 9 werkdagen na 1e melding en niet eens teruggebeld of update, 2e klacht nav fout medewerker, geen reactie 2e klacht en dan tel ik nog niet eens wat een gesprek van bijna 50 minuten met de klantenservice kost.

Nu is mijn vraag, wanneer hoor ik wat van jullie? Moet ik dit allemaal perse op de forum van Radar zetten zodat ik serieus wordt genomen? Moet ik alleen maar negativiteit verspreiden over Vodafonte? Of moet bij de consumentenbond aankloppen? Neemt Vodafone dan wel actie?

In eerste instatie had ik erop gehoopt dat Vodafone wat aan het netwerk zou doen, nu wil ik alleen maar weg bij Vodafone. Misschien dat u nu begrijpt hoe ONTEVREDEN ik ben.

Mijn klantnummer is: ***MOD EDIT: privégegevens verwijderd***
1 Reactie 1
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hé YKAY, wanneer je een klacht hebt ingediend en daarvoor een onderzoek is aangemaakt, kan het even duren voordat je een reactie ontvangt. Hoe lang dit exact duurt, kan ik je niet aangeven. Ik wil je vragen dit nog even af te wachten. Wanneer je er overigens direct na het ingaan van het abonnement achter komt dat het bereik naar jouw mening onvoldoende is, kun je van de zichttermijn gebruikmaken om je abonnement te laten annuleren.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic