JHALee

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen ontvangst in Den Haag centraal station

Ik reis 4x per week naar en van Den Haag centraal station. De ontvangst van 5G in de trein gaat niet maar ook 4G gaat niet. In de kaart van Vodafone zit precies een gat in de dekking op het centraal station. Jammer genoeg is mijn backup telefoon ook voorzien van Vodafone. En onderweg naar Utrecht Centraal zijn er diverse plekken waar 5G ook wegvalt en 4G het niet overneemt.

Lijkt overigens wel of het recent slechter is geworden.

 

 

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3126Posts
  • 924Oplossingen
  • 1058Likes

Hi @JHALee, welkom en goedemorgen!

Wat super onhandig dat je zowel via 4G als 5G niet bereikbaar bent op deze specifieke locaties. Je geeft ook aan dat het met verloop van tijd slechter lijkt te zijn geworden. Wat ik je wil aanraden is om onze networkcheck even te doorlopen. Aan het einde hiervan wordt een ticket aangemaakt naar onze network crew en zij kunnen het netwerk en de masten op deze locatie verder onderzoeken.

JHALee
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat werkt helemaal niet. Allereerst is er geen netwerk om te melden en ten tweede moet je de postcode invullen van het adres. Ik zit in de trein dus hoe moet ik dat dan weten? Typisch bedacht door theoretici. 

JHALee
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Overigens vandaag de trein naar Rotterdam genomen. Totaal 3x onderweg geen signaal voor steeds minuten lang. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic