jeroenveron

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen netwerk!

Ik heb zojuist de iphone 5 gekregen! ik heb hem geinstaleerd en de simkaart erin gedaan!
IK heb op mijn iphone 5 nu geen bereik maar gewoon nog op mijn 4?
hoe kon ik dit oplossen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
arnaud

Stamgast
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Hoe activeer ik mijn Nano Sim?
Binnenkort krijg je een Nano Sim. De pincode van deze nieuwe simkaart is standaard '0000'. Sla eerst je contactgegevens veilig online op via Contacten Backup. De gegevens op je oude simkaart gaan namelijk verloren, zodra de nieuwe simkaart is geactiveerd. Ga naar www.vodafone.nl/contacten voor meer informatie of download de app via de appstore. Bel daarna onze klantenservice: 0800-1258, om de Nano Sim te laten activeren. We zijn bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 18:00 uur.

Heb je nog vragen? In het onderdeel Klantenservice van vodafone.nl vind je het antwoord op specifieke vragen over bestellingen en algemene vragen over producten of diensten van Vodafone.

Bekijk in context

7 Reacties 7
arnaud

Stamgast
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
je hebt geluk dat je die al binnen hebt! Ik moet nog even wachten. Ik heb dus nog geen ervaring met het in gebruik nemen van de Iphone, maar ik geloof dat het toestel na installatie van de Sim, gewoon via vodafone geactiveerd moet worden. Ik weet het zo niet meer uit mijn hoofd maar er is een nummer dat gebeld moet worden voor het activeren van je Iphone. Succes!
arnaud

Stamgast
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
ik zie net dat er ook een onderwerp is hier op de forum over het activeren van je Iphone. Dit is de vierde topic op de forum.
arnaud

Stamgast
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Hoe activeer ik mijn Nano Sim?
Binnenkort krijg je een Nano Sim. De pincode van deze nieuwe simkaart is standaard '0000'. Sla eerst je contactgegevens veilig online op via Contacten Backup. De gegevens op je oude simkaart gaan namelijk verloren, zodra de nieuwe simkaart is geactiveerd. Ga naar www.vodafone.nl/contacten voor meer informatie of download de app via de appstore. Bel daarna onze klantenservice: 0800-1258, om de Nano Sim te laten activeren. We zijn bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 18:00 uur.

Heb je nog vragen? In het onderdeel Klantenservice van vodafone.nl vind je het antwoord op specifieke vragen over bestellingen en algemene vragen over producten of diensten van Vodafone.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
arnaud schreef:
Hoe activeer ik mijn Nano Sim?
Binnenkort krijg je een Nano Sim. De pincode van deze nieuwe simkaart is standaard '0000'. Sla eerst je contactgegevens veilig online op via Contacten Backup. De gegevens op je oude simkaart gaan namelijk verloren, zodra de nieuwe simkaart is geactiveerd. Ga naar www.vodafone.nl/contacten voor meer informatie of download de app via de appstore. Bel daarna onze klantenservice: 0800-1258, om de Nano Sim te laten activeren. We zijn bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 18:00 uur.

Heb je nog vragen? In het onderdeel Klantenservice van vodafone.nl vind je het antwoord op specifieke vragen over bestellingen en algemene vragen over producten of diensten van Vodafone.
Thanks voor het meehelpen! "kudo"
sandraigor-pc_n

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb geen service ,registratie sim kaart mislukt geeft het aan wat moet ik nu doen ????
sandraigor-pc_n

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
wat moet ik nu doen????????????
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hey Sandra,

Is je simkaart al geactiveerd? Mijn collega's kunnen dit via Facebook of Twitter in orde maken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic