here is Johnny

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Geen netwerk verbinding

Ik heb een abonnement  verlengt met RED together en hierbij twee nieuwe nummers een RED Together Extra aan toegevoegd. Nu is het abonnement  van een van de extra's bij de oude (KPN) provider afgelopen en heb ik de ontvangen SIM kaart die volgens de documentatie al geactiveerd is geplaatst. Ik krijg echter geen netwerk geactiveerd op het aangesloten toestel. Als ik dit nummer bel wordt ik wel meteen doorgeschakeld naar de Vodafone voicemail. Ik heb op verschillende manieren geprobeerd contact te krijgen met een fysieke medewerker maar dat is waarschijnlijk rariteit. Na eindeloos intoetsen van nummers/ hekjes enz. kom ik uiteindelijk terecht bij de chatbot TOBI. Deze zou mij doorverbinden met een medewerker als hij/zij het antwoord niet wist. Niet dus… Ik heb nog steeds geen netwerkverbinding.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
here is Johnny
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Lycke,

Ik heb inmiddels contact met een medewerker gehad en het probleem is opgelost. Uiteindelijk bleek dat de simcard niet geactiveerd was. Dit in tegenstelling van wat vermeld stond in de begeleidende brief. 

Mijn frustratie van dat moment zat hoofdzakelijk in het eindeloos menu's doorlopen waarbij ik diverse keren weer terug kwam bij de eerste vraag; belt u voor Ziggo of Vidafone? Terwijl ik contact wilde met een fysieke medewerker.

Bovendien kan ik nog een verhaal schrijven over de bezorging van Dynlaogic. Dit heeft ook een rol gespeeld in mijn stemming op dat moment.

Met hartelijke groet,

John.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @here is Johnny 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje zeg, dat is wel heel erg vervelend. Dit is natuurlijk niet zo’n beste start maar Vodafone gaat dit zeker wel voor je oplossen. Je kan vandaag eens proberen de klantenservice te bellen, die kunnen je nummer een reset geven om zo te zien of het nummer dan wel goed op het systeem komt te zitten. Maar je kan ook wachten op een Vodafone medewerker, die hier ook langs komt, en die kan voor je mee kijken.

Als je dit laatste wil, vul dan bij de de profielinstellingen alle gegevens in zodat ze je direct kunnen helpen. Wat moet je invullen, en waar? Dat lees je hier in deze topic.

Succes en het komt goed 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @here is Johnny . Wat een valse start maak je zo, zeg :-(. 

Heb je inmiddels contact met ons gehad? Ik hoor heel graag of alles inmiddels weer werkt en wat er aan de hand was. Mocht het nog niet werken, hoor ik het natuurlijk ook heel graag! Als ik je nog met iets kan helpen, vul dan je profiel aan met je persoonlijke gegevens :-). 

here is Johnny
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Lycke,

Ik heb inmiddels contact met een medewerker gehad en het probleem is opgelost. Uiteindelijk bleek dat de simcard niet geactiveerd was. Dit in tegenstelling van wat vermeld stond in de begeleidende brief. 

Mijn frustratie van dat moment zat hoofdzakelijk in het eindeloos menu's doorlopen waarbij ik diverse keren weer terug kwam bij de eerste vraag; belt u voor Ziggo of Vidafone? Terwijl ik contact wilde met een fysieke medewerker.

Bovendien kan ik nog een verhaal schrijven over de bezorging van Dynlaogic. Dit heeft ook een rol gespeeld in mijn stemming op dat moment.

Met hartelijke groet,

John.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic