Ik heb mijn toestel, Samsung Galaxy S2, gisteren teruggekregen, na een complete reset en software update.
Helaas ondervind nog steeds dezelfde problemen:
Opeens heeft het toestel geen netwerkverbinding meer.
"Instellingen > Draadloos en Netwerk > Mobiele netwerken > geeft de melding "Plaats SIM-kaart".
Ter info:
*#1234# invoer geeft "Phone: Unknown" en *#06# invoer geeft: "IMEI" (niets, leeg vak);
Een moment later wordt gevraagd de pincode opnieuw in te voeren en is de verbinding (tijdelijk) terug;
Dan kan ik wel weer in het menu "Mobiele netwerken" en werkt het opvragen d.m.v. *#1234# en *#06# wel.
Wifi werkt overigens probleemloos.
Wat kan het probleem zijn!?
Ik zag trouwesn dat er op 15/03/2012 een soortgelijk topic op het forum geplaats is, "Geen service (en/of SIM kaart)", waarin Bruce1984 en martijnberg aangeven hetzelfde probleem te hebben. Mogelijk is er voor hen destijds een oplossing gevonden?
Ik hoor het graag!
Alvast bedankt
Met vriendelijke groet,
Geertje