Sci2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen netwerk meer

Hallo
 
ik heb een samsung galaxy ace
maar heb sinds een paar dagen dat ik niet meer kan bellen of smsen
nou geeft me telefoon aan bij status van mobiel netwerk
"verbinding verbroken"
 
Heeft iemand hier ervaring mee?
 
Mvg
Onno
5 Reacties 5
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Heb je zelf al iets geprobeerd om het op te lossen?
 
Je Ace geherstart?
Je SIM even in een andere telefoon gestopt?
Etc.
 
Iets meer info maakt het zoveel makkelijker op je te helpen......
ziza

Gedreven Meedenker
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Onno,
 
Kun je helemaal niet meer bellen en smssen, internet werkt dan waarschijnlijk ook niet? Heb je al eens je toestel uit gezet door de batterij eraf te halen als het toestel aan staat? Vaak zijn dit soort problemen te verhelpen door de simkaart opnieuw aan te laten melden op het netwerk. Dat kun je met zo'n battery pull doen.
 
Als dat niet helpt zou je eens kunnen informeren of anderen er ook last van hebben. Ik raad je dan ook aan even de klantenservice te bellen of te mailen. Zij kunnen je aansluiting dan controleren.
 
Groetjes en suc6
Ziezke
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
ziza schreef:
Vaak zijn dit soort problemen te verhelpen door de simkaart opnieuw aan te laten melden op het netwerk. Dat kun je met zo'n battery pull doen.
 
 
Ziezke
Ik kan er naast zitten, maar volgens mij is dat een procedure voor een Blackberry en is dat bij iOS en Android (die de topicstarter dus heeft 😉 ) toestellen niet nodig. Gewoon het uit- en weer aanzetten van het toestel geeft hetzelfde efect.
Selly

Gedreven Liefhebber
  • 106Posts
  • 8Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Martin,

Je hebt gelijk, maar Ziza ook 😄

Het is gebruikelijk een batterypull te adviseren bij Blackberry. Dat wil echter niet zeggen dat het niet mogelijk is bij andere toestellen met iOS en Android. Gewoon uit en aan zetten is daarbij vaak voldoende maar uit de praktijk weet ik dat dit in heel veel gevallen niet zo is. De Batterypull geeft wel deze zekerheid. Vandaar dat Ziza het nog niet zo verkeerd had.
😛

Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Vergeet Symbian niet. Daarbij wil er ook nog wel eens wat blijven hangen en een batterypull helpt dan om deze processen om zeep te helpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic