wichie333

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen internet/wifi

Ik heb al dagen steeds geen internet/wifi. Erg vervelend, moet steeds op telefoon via 3G alles doen. Zonde van mijn mb's en ik wil gewoon kunnen internetten. Resteren en aan en uit zetten, alle normale foefjes helpen niet... Wat te doen??
5 Reacties 5
wichie333
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Resteren=resetten
Annaaavdh16

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb precies hetzelfde probleem!! Alles al geprobeerd, maar niks helpt. M'n hele iPhone gereset, maar tevergeefs. Snel een oplossing graag!
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Verwijder eens de wifi verbinding van je telefoon, start dan opnieuw op en voeg hem daarna weer toe.
Helpt dat wel?

Soms kan het ook helpen om de wifi router even van de stroom te halen zodat hij opnieuw kan opstarten.
wichie333
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Alles wat je oppert al gedaan. Gewoon geen wifi. Zit nu continue op 3G, en heb geen internet op laptop ed
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Als je ook geen internet hebt op je laptop en dergelijke, raad ik je aan om contact op te nemen met je internet provider. Als je Vodafone Thuis hebt kun je naar 0900-7171000 bellen.
Bij alle andere providers vind je het servicenummer vast op de website 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic