beste mensen,
ik heb sony experia m2 dat zeer geschikt is vor het 4 G netwerk van Vodafone,ik heb Vodafone kaartje met 0646477369,dit heb ik zelf ondervonden,door mijn kpn kaartje erin te plaatsen,met een abonnement op 4G en dit werkt 100%
nu ik een Vodafone blocks heb geactiveerd van 1 gb met daarbij de snelheid van 4G merk ik op dat ik geen gebruik kan maken van het 4G netwerk,maar alleen 3G netwerk,snelheid.
dit valt mij erg zwaar tegen van mijn Vadafone.
ik heb 19,95 op gewadeerd in de hoop van het Vadonfe 4G netwerk gebruik te kunnen maken,maar helaas is dit niet het geval.
ook bij deze heb ik 4 keer gebeld gehad met Vodafone om de problemen die Vodafone naar mij als klant vericht,te kunnen verhelpen,dit laatste is echter zwaar te betreuren.
ik ben 2 keer naar de broeren straat gereden,in Nijmegen en daar zijn aanzienlijke kosten bij gepaard,10 euro per keer, is namelijk 23 km heen en 23 km terug.
tel maar uit wat je kwijt bent aan benzine en parkeergeld 3,50 per uur en dit maal 2.
in totaal ben ik nu 60 euro kwijt,wat ik aantoonbaar kan maken,ben inmiddels 2 keer naar Nijmegen gereden,en helaas voor niks,dit slaat toch nergens op,als mensen en vooral de mvr die daar werkt mij de verkeerde inf geeft,kan ik het toch niet helpen,dat ik voor niks moet gaan rijden naar Nijmegen om alleen te vagen,wat is nu de status van het 4G probleem,waarom krijg ik alleen 3G op mijn scherm te zien.
zou graag erop toe zien,dat de 60 euro gecrediteerd worden,is namelijk niet mijn schuld/fout maar van mijn Vodafone.
gr hans