turbootje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen internet in Oostenrijk

Ik heb een abb met internet tot 1 gb en heb ingeschakeld dat ik in het buitenland kan internetten. Hij geeft aan dat ik via A1 verbonden ben.
Waarom kan ik niet via mijn 3G internetten.
Wie kan mij helpen
6 Reacties 6
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hoi turbootje,

Dat kan aan van alles liggen eigenlijk.

• Instellingen
  • Storing in het buitenland
  • Dekking
  • EU Limiet die ' aan' is gegaan

Heb je dit probleem op een locatie of overal? We lezen het wel 😉

turbootje
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
overal. Als er wifi is doet hij het wel.
De wifi staat aan. Ik zou niet weten wat ik verder moet controleren, laat me maar weten wat?

DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Overal,

Welk toestel gebruik je? Bij moderne toestellen kun je vaak de optie Roaming aanzetten. Roamen is het gebruik van internet in het buitenland.

Anders is het een idee om de Klantenservice te bellen. Ik kan niet voor je beoordelen of je EU Limiet is ingegaan.

Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
@turbootje,

Wil je mij een PM sturen met je mobiele nummer? Ik ga dan kijken voor je of er wat de aansluiting aan de hand is.

Zoals DroidGuru al terecht opmerkt, het kan aan meerdere dingen liggen. Ik kan je niet vertellen of er storingen zijn of dat je in een gebied bent met mindere dekking. Die gegevens zijn bij ons niet bekend.

Mij een PM sturen? Klik op mijn naam en vervolgens rechts op 'deze gebruiker een prive bericht sturen'
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Al een ander netwerk geprobeerd? Op sommige netwerken kun je niet internetten in het buitenland omdat Vodafone er alleen voor bellen/sms'en een overeenkomst mee heeft. Kan me herinneren dat ik er maar op 1 netwerk kon internetten geloof ik zelfs.
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Oh, oh, oh,

Wat zijn we dom geweest!

Chris,

er is nergens gevraagd of de user Roaming aan heeft staan. Ik heb wel vermeld wat Roaming inhoudt, maar niet of het aanstaat. #FAILDROIDGURU

@Turbootje, heb je Roaming aan staan in je toestel?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic