Thelen26

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen internet glasvezel

Al de hele middag geen verbinding in Hedel
5 Reacties 5
geosto

Liefhebber
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Niet alleen vandaag (3x) maar ook andere dagen komt het regelmatig voor dat er geen internet verbinding is.
Ik heb hiervoor vanmiddag met de klantenservice voor gebeld en die gaf aan dat er momenteel (al 9 dagen) een probleem is met het uitgeven van IP adressen.
Een simpele work arround is om je router te resetten dan meld deze zich weer aan en werkt het weer na een minuut of 2.
Tijdens deze storing is het overigens wel mogelijk om TV te kijken en te bellen.
 
Al weer even geleden is mijn Router omgeruild voor een Sitecom maar dat bracht geen verbetering.
De verbinding blijft instabiel.
Vandaag hebben we de router 3x moeten resetten om weer te kunnen werken.
 
Het zou prettig zijn als de help desk hier zijn vorderingen kan geven omtrent dit probleem.
Aangezien dit al 9 dagen loopt mag je toch wel verwachten dat er regelmatig een status update gegeven wordt en en prognose wanneer dit is opgelost.
 
driescornelis

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan mij iemand vertellen wat er mis is met de glasvezel verbinding. Ik heb 3 tot 4 X per dag dat internet er uit ligt.
probeer te achterhalen wat het probleem is en bel met helpdesk. Deze geven via automatisch antwoord al aan dat er storingen zijn. Maar meer informatie vind ik hierover niet. Deze storingen zijn nu al een paar dagen aan de gang.
ik hoop dat dit snel wordt opgelost, wan ik overweeg om over te stappen naar een andere provider. Vodafone heeft immers een contract aangegaan waarin staat dat er een verbinding wrdt geleverd, en hierin blijven zij in gebreke.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Helaas hebben we nog geen nieuws. Alles wat je aan de telefoon gehoord hebt, is ook wat wij weten 😞
Ze zijn hard aan het zoeken naar de oplossing voor het probleem.

Excuses voor het ongemak!
geosto

Liefhebber
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag weer de internet verbinding weg.
na het inloggen in de router en het verversen van het IP adres kreeg ik niet direct een IP terug.
Ik moest 3x verversen voor dat ik een adres terug kreeg.
nu was er van de week al een probleem hiermee, nu ben ik erg nieuwsgierig naar de status van dit probleem.
Zou Vf een update kunnen geven van dit probleem?
 
Het begint nu wel vervelend te worden. wanneer is dit weer normaal?
 
 
 
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi geosto, ik heb het voor je nagevraagd en onze technische mensen zijn nog in onderzoek. We doen er alles aan om het snel op te lossen. Excuses voor het ongemak.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic