Hanks

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen internet Ouddorp

Goedemorgen,

We hebben eigenlijk altijd al problemen gehad met Vodafone in Ouddorp en ik wil dit toch wel melden want het is voor ons, meerdere mensen, een reden om over te stappen naar een andere provider als hier niets aan veranderd.

We hebben alles al geprobeerd wat er in de diverse fora door Vodafone is voorgesteld maar niets helpt, dus bij deze, kan hier iets aan gedaan worden want anders zijn we genoodzaakt om over te stappen, de postcode is 3253 LC maar aan deze kant van Ouddorp is het huilen met de pet op wat betreft Vodafone, nergens 3G alleen maar een E.

Graag hoor ik of er mogelijkheden zijn om dit aan te passen,

mvg Hans
1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Hanks ,

Als ik zo even kijk op de kaart zie ik dat je je bevindt in Zeeland helaas is daar soms het bereik minder dan andere delen van Nederland. Ik zie dat je net tegen de grens aanzit van 7,2Mbps en dat je wel gewoon 3G hebt met en snelheid van 3,5 Mbps en 2G is ook gewoon beschikbaar bij je.

Misschien dat je even de klantenservice kunt bellen en kunt vragen of er en technisch onderzoek kan worden gestart rond die postcode en of daar verandering in kan komen als dit is gedaan en onderzocht.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic