NicoleB1983

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen informatie vanuit Vodafone

Beste Vodafone,
 
ik heb afgelopen woensdag mijn abonnement verlengd, maar tot op heden nog niks mogen vernemen van het nieuwe toestel. Er staat vermeld dat het toestel binnen 1 werkdag geleverd wordt. Mijn nieuwe abonnement is wel al omgezet.Wanneer kan ik mijn toestel verwachten? Waarom word ik niet netjes op de hoogte gehouden via de mail? En waarom is mijn abonnement wel al omgezet?
3 Reacties 3
irma

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dus hetzelfde probleem..
Heb 4 april mijn abonnement verlengd.
En al vele telefoontjes na vodafoon gedaan,en je wordt van het kastje na de muur gestuurd.
En ze nemen nooit contact met je op.
Ik ben van plan de automatiche incasso in te trekken.
Misschien dat ze dan eens contact met me opnemen.
NicoleB1983
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb inmiddels contact gehad met Vodafone en mijn telefoon is naar het verkeerde
adres gestuurd. Nu maar afwachten of het allemaal goed gaat....
 
Dit maal had ik een top service, maar het was dan ook niet de Vodafone klantenservice
zei de meneer maar een bedrijf wat waarneemt op zaterdag..
 
Ben benieuwd.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Nicole, een bedrijf dat waarneemt op zaterdag? Dat is apart, mijn collega's werken ook gewoon op zaterdag hoor, en we werken allemaal voor hetzelfde bedrijf.
In ieder geval, als het adres nu juist is ingevoerd staat de koerier zeker binnenkort bij je voor de deur 🙂

@irma: dat een toestel niet binnen 1 dag geleverd kan worden kan natuurlijk, maar begrijp ik nu goed dat je sinds 4 april nog steeds geen toestel gekregen hebt?
Heb je hierover al eens contact met de klantenservice gehad? Want dat is wel érg lang.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic