michelly85

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen geen netwerk?!

Ik heb twee abonnementen verlengt. Deze telefoons vandaag opgehaald. Bij 1 ontbreekt de sim en bij de ander doet de sim het niet. Als ik wil activeren geeft hij aan dat er geen kaarten zijn om te activeren en als de nieuwe kaart in de telefoon zit geeft hij aan "geen netwerk".. meerdere malen opnieuw opgestart, geen oplossing..

klantenservice is niet te bereiken, dus ben ondertussen heel gefrustreerd! Wat te doen!?
9 Reacties 9
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste michelly85,

Denk net zoals jou ook dat de simkaart die je wel hebt gekregen nog niet goed geactiveerd is. De klantenservice is helaas dicht tot maandag 08:00 maar misschien is er een Vodafone of Belcompany winkel open op zondag bij jou in de buurt.

In de winkel kunnen ze het simkaartje ook voor je activeren en je meteen een simkaartje geven voor het andere toestel waar de simkaar ook voor ontbrak en deze ook meteen activeren.

Dus als ik jou was zou ik even langs een winkel gaan dan sla je 2 vliegen in een klap en bij de klantenservice zou je nog moeten wachten op een nieuwe simkaart als ze hem moeten opsturen.

Met vriendelijke groet,
MrMister
michelly85
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Thxx voor je antwoord.. helaas zitten we met Pinksteren dit weekend, echt balen! Ik ga dinsdag even langs de Vodafone winkel.. Helaas.. 😞
nielsvaniersel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik hetzelfde probleem met mijn nieuwe simkaart. Zelfs al geprobeerd telefonisch te activeren. Helaas geen succes. Zeer frustrerend omdat dit niet het enige is wat fout is gegaan 😞
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hej nielsvaniersel,

Dat is vervelend dat het via de telefonische klantenservice ook niet lukte. Mocht je tijd over hebben volgende week zou je misschien even langs en winkel langs kunnen gaan en daar helpen ze je dan graag verder!

Je zou kunnen kijken of de optie om je simkaart online te activeren lukt?
michelly85
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Apart is dat he?! Mijn broertje zit bij een andere provider en hij hoefde helemaal niets te activeren.. Deed het gewoon gelijk bij het erin doen..

Anonymous
Niet van toepassing
Hey michelly85,

Apart vind ik het niet. Dit wordt gedaan uit veiligheidsoverwegingen. Stel je voor de brief met de simkaart wordt verkeerd bezorgd. Kan iemand anders kosten op jouw maken. Lijkt mij niet zo fijn.

Groetjes stevied86
michelly85
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb je een punt stevied86 !
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic