markmulder

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen dataverbinding op Galaxy Ace

Goedemorgen,
 
op de een of andere manier krijg ik het niet voor elkaar een dataverbinding tot stand te brengen op de galaxy ace,
ik heb de instellingen overgenomen zoals beschreven op deze pagina:
http://www.vodafone.nl/klantenservice/aanvragen_en_wijzigen/toestel_instellen/Algemene_instellingen/
 
en tel uit en aan gezet, krijg alleen geen dataverbinding.
 
Help?
 
Wat me opvalt is dat als je de aan en uit knop ingedrukt houd, dan er bij Dataverbindingstand Uitgeschakeld staat. Als ik deze aaklik veranderd er niets.
Tevens als ik kijk onder instellingen > draadloos en netwerken > mobiele netwerken > pakketgegeven gebruiken (staat aan) / teogangspunten, staat Vodafone internet aangeklikt, en als boven ingesteld.
 
Wie kan mij verder helpen met dit probleem?
 
Alvast bedankt.
 
Mark Mulder
4 Reacties 4
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hi Markmulder,

Wat je eens kan proberen is de APN wijzigen naar office.vodafone.nl
Ik heb je gegevens niet bij de hand dus ik kan niet garanderen dat he probleem zich hier in zit.

Mocht het niet werken, stuur me even een PM of post je bevindingen dan krijg je zeker een reactie.

Groet,

Chris

Moderator
Vodafone Forum
bcthuijsman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Mark Mulder,
ik heb exact hetzelfde probleem en vroeg me af hoe u het hebt opgelost?
 
met vriendelijke groet,
Bastiaan Thuijsman
BrittNijhof

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo, ik heb precies het zelfde probleem, en waar staat drager ? ik betaal namelijk wel 14,50 voor INTERNET en SMS maar ik heb maar geen internet? kan iemand me alsjeblieft snel helpen ? MVG
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Je kunt naar instellingen, draadloos en netwerk, mobiele netwerken en daar kijken of er een groen vinkje staat bij pakketgegevens gebruiken. Deze moet ten alle tijden aangevinkt zijn. Je zou nog bij namen en toegangspunten kunnen kijken of je de juiste APN hebt ingevuld

Maurice

Moderator
Vodafone Forum
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic