Sandy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bereik

Sinds gisteren heb ik geen bereik voor bellen, sms'en en 2g op mijn Samsung S2. Wifi werkt wel. In de statusbalk staat een verbodsbord en ik krijg de melding 'geen service'. Wat kan ik hieraan doen? (Heb al gecheckt of ik de rekening wel heb betaald ;-), was in orde.
2 Reacties 2
Sanny1959

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook steeds geen bereik. Mensen kunnen mij niet bellen. Er staat steesds GEEN SERVICE...Wifi doet het wel. Ik snap er niets van en ben al de hele middag er mee bezig. Wat is er aan de hand????
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Sandy,

Merk je dit op een bepaalde postcode? Of merk je dit echt overal? Als je dit alleen op een bepaalde locatie merkt dan zou het fijn zijn als je ons even de volledige postcode doorgeeft. Dan kunnen wij nakijken of er misschien iets aan de hand is.

Probeer trouwens ook even of het helpt als je jouw simkaart enkele minuutjes uit je toestel haalt. Op die manier registreert je telefoon zich opnieuw op het netwerk en dit kan veel problemen al verhelpen.
@sanny1959, je zou bovenstaande tip ook eens kunnen proberen om te zien of dit helpt. We horen het graag!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic