JvdBerg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bereik

Hoi,
 
Sinds vorige week heb ik diverse malen per dag geen verbinding. Het uit en dan weer aan zetten helpt voor even, alleen na enkele uren heb ik toch weer geen ontvangst. Mijn batterij moet ik sindsdien ook 2 keer per dag opladen.
Het lijkt erop dat het te maken heeft met de verbinding.
Als ik mijn batterij en sim eruit haal geeft dit hetzelfde resultaat als uit en aan zetten.
Ik heb deze telefoon pas een kleine 3 maanden en woon in 2286 postcode gebied.
Heb sim in andere telefoon geprobeerd en dan werkt het wel, alleen niet lange tijd geprobeerd omdat ik niet alle diensten heb op andere telefoon.
Andere mensen met Vodafone die ik ken hebben dit probleem niet.
 
Waar kan dit aan liggen en wat kan ik doen?
 
Gr. Jacqueline
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi JvdBerg, allereerst welkom op het forum! Ik begrijp dat dit natuurlijk vervelend is. Aangezien je simkaart in een ander toestel wel goed werkt en andere Vodafone klanten er geen last van hebben, kan het aan je toestel liggen. Je kunt eens proberen de fabrieksinstellingen terug te zetten en alles te herstellen op je toestel. Dit kan wellicht helpen. Maak wel eerst even een backup van je gegevens.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic