Beste,
Ik heb dit getest met 2 verschillende toestellen waaronder 1 nieuwe Galaxy S4 zoals gezegd. Deze heb ik inderdaad ook meer dan 1 dag gebruikt zonder resultaat. Het ligt dan ook echt niet aan mijn eigen toestel, een Samsung Galaxy S3, want als ik mijn vriend zijn simkaart hierin stop heb ik gewoon perfect bereik en 3G dekking (T-Mobile).
Ik vind het zeer frustrerend dat ik 60 euro per maand moet betalen, terwijl ik amper dekking heb. Ik betaal nu naar eigen zeggen van jullie dus 60 euro per maand voor wat minuten en 2G/GPRS verbinding?
Hoewel ik verder altijd tevreden ben geweest met Vodafone (mag ook gezegd worden), zou ik nu toch graag over willen stappen naar T-Mobile en vervroegd, aangezien er niet geleverd wordt waar ik voor betaal, de overeenkomst die ik afgesloten heb geld voor beiden partijen. Ik betaal netjes mijn rekeningen zoals verplicht, maar jullie leveren niet hetgeen wat geadverteerd wordt, wat ook een verplichting is, zodoende wil ik onder mijn abbonement uit.
Graag hoor ik of dit mogelijk is, gezien mijn situatie.
Eventueel kan ik mijn persoonlijke gegevens via een persoonlijk bericht doorgeven.
Met vriendelijke groet,
Vera Hesen