Ingebrasil

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bereik in Brazilie, probleem met internetbankieren!

Hallo,

Ik verblijf de komende tijd in Brazilie. Nu is mijn uitvalsbasis een klein dorp (Bonito) in het zuidwesten van Brazilie. Tot nu toe heb ik steeds bereik gehad, in steden. Nu ik op mijn (voorlopige) plaats van bestemming ben, ben ik ineens niet meer bereikbaar per sms. Versturen en ontvangen lukt niet. Ook gebeld worden of bellen lukt niet. Met wifi kan ik wel gewoon op what's app. Maar het niet kunnen ontvangen van sms is mijn grootste probleem aangezien ik mijn sms nodig heb om te kunnen internetbankieren. Ik ontvang een "tan code" per sms om transacties te kunnen uitvoeren. Nu ik geen ontvangst heb kan ik mijn saldo niet eens checken. Erg vervelend, is hier iets aan te doen? Alvast bedankt!
2 Reacties 2
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Inge,

Het zou kunnen dat het bereik in die plaats niet zo goed is. Dat kan ik op afstand jammer genoeg niet nakijken. :(. Als je in het buitenland bent dan ben je ook afhankelijk van de lokale netwerken en als het bereik op die plek niet goed is dan kunnen wij daar ook niets aan veranderen.

Je kunt wel eens proberen of je verbinding kunt maken met een ander netwerk. Kun je dan wel weer sms'en of sms'jes ontvangen?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
verplaatst naar nieuw topic
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic