Sinds een paar maanden ben ik een overwegend tevreden Vodafone klant.
Ik heb hierbij een nieuw toestel (Galaxy S3) + simkaart aangeschaft, en heb gebruik gemaakt van nummerbehoud. Mijn vorige provider was HI.
Sinds ik een abbonnement heb bij Vodafone heb ik zeer slecht tot geen bereik in mijn woning. Ik woon hier sinds April dit jaar (postcode 1351). Met HI had ik geen problemen binnen het huis en kon ik gewoon bellen en gebruik maken van 3G. Er was geen groot verschil tussen bereik binnen het huis en buiten.
Nu echter kan ik nauwelijks bellen binnenshuis, ook niet als ik naar het raam loop.
Nu had ik vandaag een dun metalen beschermhoesje ontvangen voor mijn toestel. Echter heb ik nu 0,0 bereik in het huis. Dus: bellen met hoesje gaat niet, bellen zónder gaat ook bijna niet.
Dit is toch niet acceptabel? Als ik nu wil bellen moet ik eigenlijk naar buiten lopen...
Ik heb de signaalsterkte van mijn Wifi router op medium gezet, maar dit veranderd niets. Ik gebruik deze router al een paar jaar probleemloos, ook met HI.
Verder heb ik de laatste maanden geen nieuwe (eventueel storende) apparatuur in huis geplaatst.
Is de dekking in dit gebied soms ontoereikend? Ik hoop dat hier een oplossing voor is, want binnenshuis niet kunnen bellen is natuurlijk onacceptabel...