Economy

Gedreven Meedenker
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen Sim-Kaart?

Hallo,Ik heb dus al 1 maand geleden een nieuwe SIM-kaart gekregen van Vodafone, omdat mijn vorige toestel was gestolen met SIM-kaart erin. Nu heb ik hetzelfde telefoon en net 5 minuten geleden, kreeg ik opeens een melding dat er geen Datanetwerk beschikbaar is. Ik heb dus mijn telefoon herstart, maar geen oplossing. Ik heb dus SIM-kaart eruit gehaald en weer in gedaan, maar lukt niet. Ik ben dus nu bang dat mijn SIM-kaart kapot is en alweer een nieuwe moet aanvragen terwijl ik morgen op vakantie ga en echt mijn toestel dus nodig heb. Help me alsjeblieft!Mijn toestel is wel geroot met Darky's Rom v9.3 met een Speedmod-kernel K13B (de nieuwe). Zou dat ook het probleem kunnen zijn?
2 Reacties 2
BoomG

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Economy,

Allereerst hartelijk welkom op ons forum.

Je geeft aan dat je toestel geen datanetwerk kan vinden, helaas is het mij niet duidelijk welk toestel je gebruikt.
Laat het toestel wel een gsm netwerk zien, of anders gezegd kan je wel bellen met het toestel. Als je wel kan bellen dan zal de simkaart wel in orde zijn. Ik denk meer aan een toestel instelling. Ik vermoed dat je een android toestel gebruikt, te zien aan je afbeelding bij je profiel.

Wat misschien nog niet geactiveerd staat is de gegevensverbinding in je toestel, dit kan je controleren bij instellingen-->draadloos en netwerken of bij instellingen-->draadloos en netwerken-->mobiele netwerken, controleer of de gegegevens (pakket) verbinding aanstaat.

Mocht je nog meer vragen hebben laat het even weten.

Met vriendelijke groet,

Gwijn
Vodafone Forum Team
Economy
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Gwijn,Bedankt voor het verwelkomen op dit forum.Het klopt dat ik een Android-toestel heb die geroot is, maar daar niks mee te maken heeft. Als ik bij mobiele netwerken aankom, krijg ik het melding 'Plaats de SIM-kaart voor netwerkdiensten.' Het zou dus heel goed kunnen dat mijn SIM-kaart kapot is en een nieuwe moet halen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic