AlexW

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen 5G op iPhone 15 Pro i.c.m. Red Pro Elite abonnement

Ik heb een red pro elite abonnement. Sinds kort een iPhone 15pro aangeschaft maar geen 5G ontvangst. Bij mobiel netwerk is wel 5G geselecteerd. Heb beiden 5G instellingen geprobeerd toestel opnieuw opgestart maar dat hielp niet. De 5G dekking zou in mijn gebied goed moeten zijn volgens Vodafone. Wie kan mij verder helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12337Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3219Likes

Hoi @AlexW 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uit de naam van je abonnement kan ik halen dat dit een zakelijk abonnement betreft. Voor deze vragen kan je het best contact opnemen met de zakelijke afdeling van Vodafone. Je kan je probleem melden via deze pagina. Of neem contact op met de zakelijk klantenservice

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12337Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3219Likes

Hoi @AlexW 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uit de naam van je abonnement kan ik halen dat dit een zakelijk abonnement betreft. Voor deze vragen kan je het best contact opnemen met de zakelijke afdeling van Vodafone. Je kan je probleem melden via deze pagina. Of neem contact op met de zakelijk klantenservice

AlexW
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ok bedankt!

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic