Hallo,
ik heb onlangs mijn abbonement bij Vodafone verlengd met een nieuwe telefoon (HTC ONE A9) met een nieuwe simkaart, aangezien mijn oude simkaart niet paste in nieuwe HTC.
Ik heb altijd 4G gehad op mijn oudere HTC One M7 en oude simkaart. Na het activeren van mijn nieuwe SIM in mijn nieuwe telefoon had ik zonder wat voor reden dan ook geen 4G meer. Heb de klantenservice al meerdere keren gebeld. Zij gaven aan niets raars te zien aan de instellingen van mijn abbonement en dat ik 4G zou moeten ontvangen onder deze omstandigheden.
De instellingen op mijn telefoon zijn automatisch opgehaald bij het selecteren van het Vodafone netwerk. Daar mag het ook niet aan liggen lijkt mij.
Ik heb de nieuwe telefoon al ongeveer drie weken en sindsdien geen 4G meer. Mij is geadviseerd om met mijn nieuwe telefoon naar een Vodafone shop te gaan zodat zij de telefoon/instellingen kunnen bekijken. Ik vraag me af of dat zal helpen.
Wat moet ik hier nu mee?
HELP!