TreaB

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen 3G

Hallo,

Ik heb vanmiddag mijn abonnement gewijzigd in een Vodafone scherp abonnement met 300 belminuten/sms en 500 MB Data.

Alles ging soepel maar ik kom niet op 3G terwijl in my vodafone mijn nieuwe abonnement al zichtbaar is compleet met nieuwe einddatum contract.

Na wat geprobeerd te hebben zag ik dat ik de Blox: blokkering Data Nederland aan staat. Deze Blox heb ik uit gezet en kreeg daarop direct een sms met de tekst: je hebt mobiel internet geactiveerd. Dit heeft niet geholpen want ik heb nog steeds geen 3G en ook blijkt in my vodafone dat de genoemde blox nog aan staat. Nu kan ik deze blox op geen enkele manier uitzetten. Er staat bij: geldig tot 30-11-2013.

Iemand een oplossing? HELP
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey TreaB,

Probeer hem eens te activeren door het volgende naar 4000 te smsen:
internet gebruik aan

Kun je dan wel internetten? Zo niet, bel even met de klantenservice dan halen ze de blokkade voor je weg 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic