St

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen 3G, 3198 LS Rotterdam Europoort sinds 2-10-13

Geen internet sinds gisteren op aangegeven locatie. Meerdere personen melden het probleem op deze locatie.
 
Instellingen van telefoon gecontroleerd, staan goed.
 
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MST

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Het werkt weer. 🙂

Bekijk in context

16 Reacties 16
MST

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Vanaf maandag 30/9 geen internet op deze postcode.
Alles al geprobeerd sim er uit en weer erin, nwe instellingen , vliegtuigmodus enz enz.
Is bij alle merken telefoons geen verbinding.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo beide,

Ik heb jullie topics even samengevoegd omdat deze over dezelfde locatie gaan. Er was deze week een storing in Europoort. Volgens onze informatie zou deze opgelost moeten zijn.

Maken jullie gebruik van het 2G (GPRS) of 3G netwerk? En ondervinden jullie alleen klachten met het internet? Is het bereik (aantal streepjes) wel goed of is dit zwak?

Probeer het volgende eens: selecteer handmatig een andere provider. Je krijgt dan een foutmelding of kunt alleen noodoproepen plaatsen. Daarna kun je weer het Vodafone netwerk selecteren. Hierdoor maakt je simkaart een nieuwe aanmelding op het netwerk.

Ik hoor het graag van jullie.
arjangottschall

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb zelf ook al vanaf maandag geen 3G op deze locatie op meerdere telefoons en hoor ook andere hierover.
Via twitter ook al contact hierover met ^RC die een melding hiervoor heeft lopen.
Ontvangst 3G op volle sterkte, echter wordt er geen data verzonden of ontvangen.
Op 2G (GPRS) werkt zenden/ontvangen van data wel.
shops65

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies dezelfde klachten. Zoals ik al in mijn eigen bericht het gepost heb, telefoon geeft wel 3 G maar geen ontvangst of verzending. Mijn inziens is het probleem in de Europoort dus nog niet opgelost zoals aangegeven wordt.
severine

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik woon in dordrecht en heb precies hetzelfde probleem als jullie hebben. hij geeft links boven 3G aan sterkte 3 streepjes maar hij zoekt naar verbinding al heel de dag. Verzend niks en ontvangt niks.
shops65

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vanmiddag geprobeerd een andere provider te selecteren en dan heb ik geen foutmelding maar gewoon geen netwerk meer. Zodra ik Vodafone weer selecteer heb ik gewoon 3 tot 4 streepjes en 3 G. Maar die 3 G werkt gewoon niet. Zodra ik probeer een verbinding met internet te maken dan gaat de 3 G af en toe knipperen.
Bij collega's met andere providers is er geen probleem.
MST

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
De storing op 3g betreft de Moezelweg van de hoofdpoort vd Q8 tot Pirtek.
Hij pakt bij mij af en toe gprs op maar blijft meestal op 3g hangen.
Andere provider selecteren helpt bij mij ook niet.
MST

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Er is geen bereik van havennummer 5650/Q8 tot 5595/Pirtek.
shops65

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zojuist op mijn Iphone 3G uitgezet en dan druppelt er wat data binnen. Maar dat lijkt me niet de bedoeling. Ik heb hier altijd 3G en dat zou ik gewoon weer willen gebruiken. Dit duurt nu dus al 5 dagen.!!
 
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
shops65 schreef:
Zojuist op mijn Iphone 3G uitgezet en dan druppelt er wat data binnen. *knip*

Ik heb je even een PB gestuurd. Er zijn namelijk wel problemen geweest in de europoort maar volgens de laatste info die ik heb zouden die opgelost moeten zijn. Zou je willen reageren op mijn PB? Dan kan ik nader onderzoek doen/aanvragen.
MST

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Het werkt nog steeds niet.
Ik zit 60% vd dag in deze "blind spot".
Hoogst irritant omdat ik via de mail onbereikbaar ben.

Kan op deze manier beter een pré-paid abbo nemen ipv Red Business Super.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo all,

De klachten zijn inmiddels bekend bij onze netwerkafdeling. Er is op dit moment inderdaad een storing gaande op deze locatie. Onze collega's onderzoeken het probleem en doen hun best het zo snel mogelijk op te lossen.

Bedankt voor de signalen en het geduld.
MST

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Het werkt weer. 🙂
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Mooi! Bedankt voor het melden 😄
shops65

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er zou een verbetering in het 3G netwerk zijn maar tot op heden is het niet erg verbeterd. Telefoongeeft hier nog steeds gewoon 3G aan maar de snelheid is bedroevend. Echt bedroevend. GPRS is sneller.
Er is dus niets opgelost> Bedankt Vodafone. Morgen loopt mijn contract af dus zal ik mijn beklag niet meer hier doen.
De oplossnelheid is net zo snel als de 3G verbinding.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Shops65,

Ik zie wel dat 4g in de planning zit, echter zie ik geen extra masten in de planning voor 3g. Die is daar inderdaad niet optimaal.
Jammer dat je bij ons weg gaat 😞

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic