Hoi
Blipsop Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Jeetje, dat is wel heel erg vervelend. Vodafone heeft in 2014 eens laten weten dat ze 9 maanden het nummer uit de roulatie houden en dan weer terug doen. Als er in die 9 maanden door de oude eigenaar geen actie is ondernomen om zijn nummer op bepaalde plekken weg te halen dan zit je na die periode nog steeds met het probleem dat je gebeld kan worden. Daarnaast is internet zo lastig, als je eenmaal je nummer hebt geplaatst, die altijd terug te vinden is.
Vodafone kan daar eigenlijk niet zoveel aan doen. Je zou eventueel een
klacht in kunnen dienen en vragen of ze iets voor je kunnen betekenen. Of het werkt, weet ik natuurlijk ook niet. En nogmaals, als het nummer eenmaal op internet staat kan je de eigenaar wel vragen om het allemaal weg te laten halen, maar ook die zal daar geen zin in hebben of misschien ook wel niet eens weten waar z'n nummer overal rond zwerft.
Jammer dat je het nummer niet gewoon dan wenst te ruilen met een ander nummer. Dan ben je denk ik wel van het probleem af. Probeer het eens via het klachtenformulier en/of anders ook eens vragen aan de afdeling Webcare van Vodafone of ze misschien nog een tip voor je hebben. Laatste kan je bereiken via
Facebook of
Twitter.
Succes in ieder geval en in het ergste geval kan je nog een sloopbedrijf gaan beginnen
😉Sorry, kon het niet laten om te zeggen... Hoop niet dat je nu boos bent
🙂