L.S.
Toen ik mijn Samsung Galaxu Mini 2 gisteren uit mijn zak haalde reageerde deze nergens op (ik had hem aan, en vergrendeld in mijn zak gedaan)(dit is meerdere malen eerder gebeurd). Ik heb de aan/uit knop 10 seconden ingedrukt gehouden waartijdens de telefoon trilde en vervolgens helemaal uit ging (in het verleden startte mijn telefoon hierna weer normaal op). Toen ik de telefoon opnieuw op probeerde te starten lukte dit echter niet. Bij het indrukken van de aan/uit knop trild de telefoon (zoals normaal), komt vervolgens het Samsung logo in beeld (zoals normaal), komt vervolgens een telefoon-specifiek Samsung logo in beeld (zoals normaal), MAAR hierna begint dit proces opnieuw. De telefoon laat nooit meer het pin-code scherm zien, en blijft deze eerste 3 stappen constant herhalen. Hij reageert niet op het indrukken van knopjes, en dit proces daarom alleen te stoppen door de batterij eruit te halen. (Waneer ik de batterij er vervolgens weer in doe, blijft de telefoon uit totdat de aanknop weer in wordt gedrukt, op dat moment begint deze bootloop gewoon weer opnieuw.)
Kan iemand mij hiermee helpen? Is dit probleem op te lossen, of moet de telefoon als afgeschreven worden beschouwd?
Alvast bedankt voor enige reacties!
Met Vriendelijke groet