Meyke_AE

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Galaxy mini 2 - bootloop

L.S.

Toen ik mijn Samsung Galaxu Mini 2 gisteren uit mijn zak haalde reageerde deze nergens op (ik had hem aan, en vergrendeld in mijn zak gedaan)(dit is meerdere malen eerder gebeurd). Ik heb de aan/uit knop 10 seconden ingedrukt gehouden waartijdens de telefoon trilde en vervolgens helemaal uit ging (in het verleden startte mijn telefoon hierna weer normaal op). Toen ik de telefoon opnieuw op probeerde te starten lukte dit echter niet. Bij het indrukken van de aan/uit knop trild de telefoon (zoals normaal), komt vervolgens het Samsung logo in beeld (zoals normaal), komt vervolgens een telefoon-specifiek Samsung logo in beeld (zoals normaal), MAAR hierna begint dit proces opnieuw. De telefoon laat nooit meer het pin-code scherm zien, en blijft deze eerste 3 stappen constant herhalen. Hij reageert niet op het indrukken van knopjes, en dit proces daarom alleen te stoppen door de batterij eruit te halen. (Waneer ik de batterij er vervolgens weer in doe, blijft de telefoon uit totdat de aanknop weer in wordt gedrukt, op dat moment begint deze bootloop gewoon weer opnieuw.)

Kan iemand mij hiermee helpen? Is dit probleem op te lossen, of moet de telefoon als afgeschreven worden beschouwd?

Alvast bedankt voor enige reacties!
Met Vriendelijke groet
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Jammer dat het probleem nog niet is verholpen. Heb je je toestel bij ons aangeschaft? Dan heb je 24 maanden garantie en kun je met je toestel langs een Vodafone winkel om het verder na te laten kijken of je toestel op te laten sturen ter reparatie. Succes!

Bekijk in context

7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Je probleem komt bij sommige weleens voor kan erg vervelend zijn... Druk op de home button & vergrendelknop voor en paar seconden dan kan je toestel weer gewoon werken. Mocht dat niet lukken doe dit opnieuw maar met de lader eraan.
Meyke_AE
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor de reactie!

Dit heeft jammergenoeg niet geholpen... Misschien moet ik trouwens ook melden dat wanneer ik de lader aan de telefoon doe, er wel een batterijtje verschijnt, maar deze niet vol gaat lopen met groen zoals dat normaal wel hoort. In plaats daarvan gaat na een paar tellen het batterijtje weer weg en is het scherm wel aan maar helemaal zwart.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Heb je al eens geprobeerd of de batterij wel oplaadt als je een andere lader gebruikt?
Meyke_AE
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor de reactie!

De telefoon laad ook met deze oplader gewoon op, maar dit is niet te zien aan het scherm... Sinds dit probleem zich voordoet is de batterij van de telefoon namelijk al een keer helemaal leeg geweest (tot het punt waarop de telefoon ook niet meer op de aan/uit knop reageerde), waarna deze oplader hem gewoon weer op heeft geladen. Het probleem is dat het opstarten van het scherm (en waarschijnlijk ook de achterliggende processen) tijdens het opladen vastloopt. En wanneer de telefoon niet aan de oplader zit, laat de telefoon dus alleen de eerder genoemde bootloop zien.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Jammer dat het probleem nog niet is verholpen. Heb je je toestel bij ons aangeschaft? Dan heb je 24 maanden garantie en kun je met je toestel langs een Vodafone winkel om het verder na te laten kijken of je toestel op te laten sturen ter reparatie. Succes!
Meyke_AE
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik ben inderdaad met mijn telefoon langs de winkel geweest. Daar werd mij aangeraden hem op te laten sturen.
Hij is binnen een week gereset een heeft een nieuw onderdeel gekregen, allebei binnen de garantie. De telefoon doet het nu weer helemaal prima!

Bedankt voor de suggesties!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Kijk eens aan Meyke_AE! Helemaal top!

Fijn om te horen dat het inmiddels goed is opgelost. Bedankt voor de update en veel plezier met je toestel.

P.S. Welkom op ons forum :-))
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic