Hoi Rudi en Phoenix, fijn dat er iets schot zit in jullie bestelling, hopelijk gaat het vanaf nu verder goed.
Bij mij: de nummerportatie zou afgelopen dinsdag zijn geaccepteerd en vanaf donderdag kon Vodafone daarop weer verder mee aan de slag wat betreft aflevering, werd mij gezegd.......
Maar je begrijpt het al, donderdagmiddag toch zelf maar weer gebeld en wat blijkt: de hele nummerportatie is nog volstrekt niet rond, dus hebben ze dinsdag wederom voorgelogen. Met de nummerportatie schijnt sinds 1 april technisch al iets mis te zijn geweest, dat wisten ze toen al maar dat hoorde ik gisteren pas voor het eerst.
Ten einde raad heb ik dan toch maar de hele bestelling geannuleerd. Ik zou daar 's-avonds een mailbevestiging voor ontvangen.
Uiteraard geen mail, dus vanochtend maar weer gebeld: waar blijft de annulering-mail? "Uw bestelling is helemaal niet geannuleerd, meneer!" Opnieuw voorgelogen, in bijna elk contact wordt je iets voorgelogen of iets te mooi voorgespiegeld.
Nu net dan opnieuw maar weer telefonisch geannuleerd: "binnen 10 werkdagen is dit verwerkt en krijgt u een bevestiging". Dat meen je niet, 10 werkdagen! En dat zal in de praktijk vast wel weer niet kloppen en nog langer duren! En een bevestiging van dit gesprek heb ik niet.
Plus dan de terugbetaling: op de site staat: na annulering binnen 5 werkdagen wordt bedrag van ruim 700 euro teruggestort. "Maar nee, zegt de telefonist, dat is 6 tot 8 weken, sorry hoor, we gaan de site aanpassen"!
Hellllupp! Dit kan toch niet allemaal! Ik moet naar de Ombusdman, Kassa, Opgelicht of iets dergelijks, want mijn eerdere klacht bij Vodafone is nog steeds niet in behandeling. En wat dan nog, ik zal vast worden afgescheept met een "sorry sorry meneer van den Berg, we nemen dit mee als verbeterpunten". Is er misschien ook een onafhankelijk waarborgfonds o.i.d. voor mobiele telefonie, Vodafone kan hier niet mee weg komen en kan met deze praktijken niet doorgaan.