Hi!
@Jhaarlem ,
Hé wat naar dat die update deze ellende meebracht :(.
Ook ik heb deze problemen aandachtig zien terugkomen op Twitter helaas kon ik ook niet de oplossing aanbieden (gaat al lastig met 140 karakters ;)).
Er gaat blijkbaar bij heel wat Galaxy S5 gebruikers wat fout maar ook bij heel wat Galaxy S5 gebruikers gaat er weer wat goed, het gaat al met al stroef.
Ik zou graag met je en interne reset willen maken via het Android menu misschien iets lastiger voor beginende Android gebruikers, maak en back up door middel van
Samsung Kies.
Doe het als volgt: Schakel je toestel uit, zorg er dan voor dat je vingers tegelijk op de home, volume en aan/uit knop zitten, je krijgt op en bepaald moment het Android menu te zien.
Je kunt met de volume knoppen naar beneden scrollen en ga dan naar > wipe date/factory reset dat bevestig je met de aan/uit knop (dat is de ok knop). Eenmaal daarop geklikt scroll je omlaag naar Yes - delete all user data, dan klik je weer op de aan/uit knop en begint deze zichzelf te resetten.
Mocht zelfs dit je niet helpen... ja dan is het toch wachten op de reactie van Samsung en hoe zij dit kunnen oplossen bijv door en update te pushen.