Huttenaar

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Galaxy S4 opgezwollen batterij

Hallo,
 
Dit is mijn eerste kennismaking met het Vodafone forum en sinds een aantal maanden in het bezit van een Samsung Galaxy S4 en ik heb het volgende probleem en daarover een aantal vragen.
 
De batterij van mijn S4 is overduidelijk opgezwollen en staat redelijk bol. Nu wil ik deze graag vervangen bij een Vodafone winkel (Groningen) maar heb ik de volgende vragen (kon het antwoord niet ergens anders vinden):
 
1. Moet ik mijn S4 ook mee sturen ter reparatie? Of is het inleveren van enkel de batterij voldoende?
2. Hoelang duurt het ongeveer voordat er een nieuwe batterij wordt geleverd? Dit omdat ik de telefoon dagelijks gebruik en anders via het internet een extra batterij aanschaf.
 

Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Huttenaar
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hallo,

Het probleem is verholpen en wellicht voor anderen ook goed om te weten.

1. Alleen het inleveren van de accu is voldoende. Je telefoon wordt formeel wel in- en uitgeschreven voor reparatie, maar je krijgt je telefoon direct terug. Verder krijg je ook direct een nieuwe batterij mee die in je telefoon wordt gezet.
2. Accu is kosteloos en onder garantie vervangen (bekend fabricagefout). Medewerker van de Vodafone winkel zei dat er gemiddeld 2 tot 3 mensen per dag in hun winkel kwamen met een opgezwollen batterij bij de S4.

Let op! Als je naar de Vodafone winkel gaat is het wel noodzakelijk om je telefoon mee te nemen. Enkel de batterij is niet voldoende!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Huttenaar,

Allereerst welkom op het forum!

Dit is inderdaad een bekend probleem. Zie hiervoor ook het volgende topic.
Ik heb geen idee of je je toestel ook dient in te leveren of dat alleen de accu voldoende is. Daarnaast durf ik je ook niet aan te geven hoelang dit kan duren. Ik raad je in ieder geval aan om zsm langs een Vodafone winkel te gaan.
Huttenaar
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hallo,

Het probleem is verholpen en wellicht voor anderen ook goed om te weten.

1. Alleen het inleveren van de accu is voldoende. Je telefoon wordt formeel wel in- en uitgeschreven voor reparatie, maar je krijgt je telefoon direct terug. Verder krijg je ook direct een nieuwe batterij mee die in je telefoon wordt gezet.
2. Accu is kosteloos en onder garantie vervangen (bekend fabricagefout). Medewerker van de Vodafone winkel zei dat er gemiddeld 2 tot 3 mensen per dag in hun winkel kwamen met een opgezwollen batterij bij de S4.

Let op! Als je naar de Vodafone winkel gaat is het wel noodzakelijk om je telefoon mee te nemen. Enkel de batterij is niet voldoende!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Huttenaar schreef:
Hallo,

Het probleem is verholpen en wellicht voor anderen ook goed om te weten.

1. Alleen het inleveren van de accu is voldoende. Je telefoon wordt formeel wel in- en uitgeschreven voor reparatie, maar je krijgt je telefoon direct terug. Verder krijg je ook direct een nieuwe batterij mee die in je telefoon wordt gezet.
2. Accu is kosteloos en onder garantie vervangen (bekend fabricagefout). Medewerker van de Vodafone winkel zei dat er gemiddeld 2 tot 3 mensen per dag in hun winkel kwamen met een opgezwollen batterij bij de S4.

Let op! Als je naar de Vodafone winkel gaat is het wel noodzakelijk om je telefoon mee te nemen. Enkel de batterij is niet voldoende!
Hi Huttenaar,

Bedankt voor deze info! Dit is inderdaad erg nuttig voor anderen die hetzelfde ervaren. 😄 In welke winkel ben je precies geweest?

Wel nog even ter aanvulling: Het is natuurlijk wel mogelijk dat de winkel deze batterij niet op voorraad heeft. Wat er dan precies gebeurt en of het toestel dan wel ter reparatie opgestuurd moet worden durf ik niet te zeggen.
Huttenaar
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hi MaartjeP,

Inderdaad, de winkel moet de batterij wel op voorraad hebben.

Zelf ben ik in de Vodafone winkel in Groningen (Herestraat) geweest. Prima service!

Groeten,

Huttenaar
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey Huttenaar,

Bedankt voor de terugkoppeling en je compliment. Fijn dat het zo snel is opgelost! Ik zal je bericht nu als opgelost markeren.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic