Prof_Hoax

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy S4 inbranden

Goedemiddag,

Mijn galaxy S4 heeft last van het inbranden van bepaalde delen van het scherm, de menubalk van verschillende apps (zoals facebook, twitter, internet en eigenlijk alle apps me een menubalk bovenin) die is ingebrand in het scherm, wat veroorzaakt dat er kleurverschillen ontstaan.

Als ik een volledig wit plaatje download en fullscreen zet zie ik verschillende grijstinten en zelfs heel licht de batterijindicator ingebrand. Zijn er meer mensen die dit probleem ervaren en dit hebben laten reapreren?

Vriendelijke groet,
Prof_Hoax
4 Reacties 4
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi, ik heb het persoonlijk nog nooit gehoord eerlijk gezegd. Als je toestel nog onder de garantie valt zou ik er zo snel mogelijk mee langs een winkel gaat (met reparatie-desk, als er één in de buurt is): https://www.vodafone.nl/support/contact/vind-een-winkel.shtml (maak uiteraard wel eerst even een backup)
Prof_Hoax
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
BasT schreef:
Hi, ik heb het persoonlijk nog nooit gehoord eerlijk gezegd. Als je toestel nog onder de garantie valt zou ik er zo snel mogelijk mee langs een winkel gaat (met reparatie-desk, als er één in de buurt is): https://www.vodafone.nl/support/contact/vind-een-winkel.shtml (maak uiteraard wel eerst even een backup)
Hey BasT,

Bedankt voor je antwoord, ik woon in Zeeland, de winkel die het dichtste bij is is een uur rijden. Heb vervangend toestelservice en toestel is nog in garantie. Zal de reparatieservice van Dynafix wel even bellen.

Bedankt,
Prof_Hoax
IlonaP

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Bas,
Ik heb hetzelfde probleem. Een bruin groene vlek rechtsonder
die steeds groter wordt. Hoe is je probleem opgelost?
Mvrgr,Ilona
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hej! IlonaP,

Wat vervelend dat er en bruine vlek is ontstaan. Is je toestel niet gevallen? Dit geval ken ik dan wel. Mocht je nog garantie hebben kun je het toestel ter reparatie opsturen en maak je gebruik van VTS? Dan krijg je namelijk en tijdelijk toestel mee.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic