rico1981

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy S4 | Geen netwerk

Ik heb sinds ik mijn samsung S4 heb problemen met de dekking en de software. Ik ben meerdere malen in de winkel geweest en het toestel is ook terug gestuurd naar Vodafone. Ik blijf in rotterdam, regio rijnmond, zuidholland, brabant en achterhoek slecht tot geen bereik hebben en ik zou 4g moeten hebben maar is constant H/ H+/ of een O met een / te zien. Maar soms ook gewoon 4 streepjes als in in de vodafone in rotterdam lijnbaan sta!! In de vodafone winkel hebben ze de gehele telefoon gerest (harde enter) en hebben ze zelf een interne antenne vervangen. Maar de problemen blijven met het netwerk/bereik. Het wordt nu zo problematisch dat ik in het buitenland helemaal geen netwerk heb! En ook geen andere provider kan kiezen! Wat er nu bij komt is dat het toestel traag wordt, vast loopt, op zwart gaat en ook soms uitvalt. Dit gebeurde ook voor dat mijn toestel te reparatie nar vodafone/leverancier is gegaan. Nu enkele maanden na dat ik het heb terug gehad heb ik weer de zelfde problemen. Het netwerkprobleem is nooit opgelost maar de software snelheid en het op zwart gaan van mijn toestel zijn weer terug. Na weer in de winkel het toestel te hebben laten resetten krijg ik nog steeds deze problemen. Herkent iemand dit probleem, en hoe s dit op te lossen. Want naar de winkel brengen of ter reparatie opsturen helpt niet?!
2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo @rico1981,

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is wanneer je telefoon niet goed werkt. Heb je wel al getest of de telefoon de oorzaak is? Is bijvoorbeeld je simkaart al in een andere telefoon getest? Probeer ook de stappen vermeld in dit topic. Ik hoop dat het daarna weer werkt. Mocht dit niet het geval zijn, vermeld dan ook de resultaten van de tests.

Wanneer het echt een probleem is met je telefoon dan is het opnieuw ter reparatie aanbieden de enige oplossing. Er wordt dan uiteraard ook gekeken waarom het de vorige keer niet is verholpen.
arjan-nijssen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi rico.

Ik heb het zelfde probleem en mijn S4 is nu 8maanden uit. heb hem opgestuurd op advies van de vodafone winkel in breda. kreeg hem 5dagen later weer terug zat er een briefje bij dat zei geen oplossing hadden en als het probleem zich weer voordeed dat ik Samsung Nederland moest bellen. Kort gezegt opsturen heeft geen nut Bel Samsung Nederland en vraag of zij je kunnen helpen, zij zijn daar handiger en sneller mee met een oplossing en mocht dat niet werken dan kijken ze of je probleem zo drastisch is dat ze een nieuwe telefoon komen brengen. Want Vodafone/dynafix word je niet wijzer.

Mvg,
Arjan
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic