Ik heb sinds ik mijn samsung S4 heb problemen met de dekking en de software. Ik ben meerdere malen in de winkel geweest en het toestel is ook terug gestuurd naar Vodafone. Ik blijf in rotterdam, regio rijnmond, zuidholland, brabant en achterhoek slecht tot geen bereik hebben en ik zou 4g moeten hebben maar is constant H/ H+/ of een O met een / te zien. Maar soms ook gewoon 4 streepjes als in in de vodafone in rotterdam lijnbaan sta!! In de vodafone winkel hebben ze de gehele telefoon gerest (harde enter) en hebben ze zelf een interne antenne vervangen. Maar de problemen blijven met het netwerk/bereik. Het wordt nu zo problematisch dat ik in het buitenland helemaal geen netwerk heb! En ook geen andere provider kan kiezen! Wat er nu bij komt is dat het toestel traag wordt, vast loopt, op zwart gaat en ook soms uitvalt. Dit gebeurde ook voor dat mijn toestel te reparatie nar vodafone/leverancier is gegaan. Nu enkele maanden na dat ik het heb terug gehad heb ik weer de zelfde problemen. Het netwerkprobleem is nooit opgelost maar de software snelheid en het op zwart gaan van mijn toestel zijn weer terug. Na weer in de winkel het toestel te hebben laten resetten krijg ik nog steeds deze problemen. Herkent iemand dit probleem, en hoe s dit op te lossen. Want naar de winkel brengen of ter reparatie opsturen helpt niet?!