azu

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy S2 GT-I9100 Jelly Bean upgrade

Hallo,
 
Ik heb een Galaxy S2 GT-I9100 met Android 4.0.4 (ooit via Vodafone OTA de upgrade naar 4.0.4 ontvangen).
Nu Jelly Bean al enige tijd beschikbaar is voor de S2, en zo te zien ook via Vodafone OTA, vraag ik me af waarom ik de update niet ontvang.
BTW, ook via Kies krijg ik geen update, die zegt "PDA:LPT / PHONE:LQ6 / CSC:LPA (CPW) is de laatste versie".
 
Hoor graag of de Jelly Bean update voor mijn toestel nu beschikbaar is of niet (en ik wil liever geen alternatieve firmware zoals CM erop zetten).
 
Groeten en alvast bedankt, Alex
 
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
azu
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hi,
 
Nog geen antwoord gezien in dit forum 😞 - maar nu "plotseling" wel de OTA upgrade gekregen naar 4.1.2....
 
gr, Alex

Bekijk in context

4 Reacties 4
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Hey Alex, heb je de nieuwste versie van Kies geïnstalleerd? De update naar 4.0.4 heb je dus wel gewoon via OTA op je toestel kunnen installeren?
azu
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Jochem en Smartphone Crew,
 
Ja, ik heb laatste versie van Kies (2.5.3.13043_14) op Win7 geinstalleerd.
De upgrade van de Android versie (welke weet ik even niet meer) die bij aanschaf van het toestel erop zat naar 4.0.4 is gedaan via een OTA upgrade (met VF abo, maar vast via WiFi binnengehaald).
 
Gr, Alex
 
 
azu
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Smartphone Crew,
 
De Vodafone kantenservice (via chat) had me aangeraden om de vraag via dit forum aan de Smartphone Crew te stellen, maar het blijft een beetje stil vanuit de Smartphone Crew..... kunnen jullie mij verder helpen met de info die ik heb gegeven?
 
Groeten, Alex
azu
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hi,
 
Nog geen antwoord gezien in dit forum 😞 - maar nu "plotseling" wel de OTA upgrade gekregen naar 4.1.2....
 
gr, Alex
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic