Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Ga jij op vakantie?

Ik ga op vakantie en neem mee.....mijn mobiele telefoon?

Het lijkt wel een overbodige vraag tegenwoordig, maar neem jij je mobiele telefoon mee op vakantie?

Als je op vakantie gaat, ben je dan 24/7 bereikbaar via sms, whatsapp, skype, facebook, twitter, of bellen? Of gaat jouw telefoon even een tijdje uit en geniet je van de rust en stilte op vakantie?

Ik vraag me af wat de meeste mensen doen... ga je meteen op zoek naar een wifi hotspot? Of neem je eerst een duik in het zwembad?

Laat me weten wat jij doet!
Ik ben erg nieuwsgierig naar de uitslag...


8 Reacties 8
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hi Stevie,

Gewetensvraagje, dat weet je hè :S
Ik vind een hotpost wel belangrijk, en zal er ook zeker na zoeken. Dat gebeurt echter pas nadat ik het bier, eten en vrouwen getjekt heb 😉

Van de andere kant, de alles-in-1 op Reis bundel kan ook verd**de handig zijn...

Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Hahaha...
 
Mijn broer checkt thuis al hoe die in het buitenland kan internetten enzo.
En als eerste pakt die een inlog op het plaatstelijke wifi...
 
Ik daarintegen zet eerst rustig al m'n spulletjes op en ga even lekker aan het zwembad liggen, eten, drinken etc.
Maar ik zal niet ontkennen dat ik vlak daarna toch ook wel ga checken welke mogelijkheden er zijn om contact te houden met de digitale wereld...
arnxx

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb em thuis gelaten, ben te bang dat hij wordt genakt of kapot gaat!
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Knap dat je je telefoon hebt thuisgelaten, zou ik niet kunnen, wil toch graag bereikbaar blijven voor het thuisfront
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Steef,
 
Soms moet je een sterke geest hebben en goed alles plannen 😛 Old fasion de route kaart pakken en reize maar!. Ik heb mijn oude Samsung Star gepakt en mijjn iPhone 4S en HTC Desire HD thuis gelaten (al moest me vriendin wel weer haar Blackberry hebben...) en ging op reis voor 5 weken naar Griekenland.
 
Wat een land echt, zoveel te zien en toch zo weinig tijd 😛
 
Met vriendelijke groet
 
WhiteWolf
VWPower

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Haaaai,
 
Tuurlijk neem ik mijn foon mee!!!!!!!!!!!!!! Het eerste wat ik doe is in het buitenland mijn status aanpassen op Facebook 😉 En natuurlijk ff fotootje plaatsen 🙂
 
 
TF_NL

Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
ken je die mop van de kerel die op vakantie ging?
juist...
 
maar als ik ging nam ik mijn telefoon dus ech nie mee. vakantie is vakantie, val me maar weer lastig als ik terug ben
LadySpindon

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoihoi, het is alweer herfst, maar ik ga er toch ff lekker tussenuit. We zijn uitgenodigd voor een lekker weekje aan de Italiaanse kust bij vrienden. Heerlijk! Ff geen werk.
Maar mij telefoon gaat mee hoor. En mijn tablet ook. Ik kan echt niet zonder Facebook en Twitter. Al mijn contacten staan daarin.
En stel je voor dat ik een leuk jurkje vind in Milaan? Dan wil ik dat echt wel meteen delen met mijn vriendinnen.
 
Ik moet wel opletten dat ik niet te dicht bij de waterkant ga zitten. De vorige keer kwam de vloed op en is mijn BlackBerry verdronken.
Een totale ramp. Dat was echt een domper op mijn vakantie. Het zou super zijn als ze die waterdicht zouden kunnen maken
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic