Hilde1234

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Fout melding inloggen

Ik kan niet inloggen op MyVodafone. Als ik inlog met de (volgens mij) juiste gegevens krijg ik al ruim een week dezelfde pagina: 'oeps, even niet bereikbaar. Er is iets mis gegaan op de pagina'. Als ik andere gebruikersnaam en wachtwoorden combinatie's probeer krijg ik wel de melding dat de gegevens niet kloppen. Ook geprobeerd ww te wijzigen. Het werkt nog steeds niet. Ben ik de enige die al zo lang niet kan inloggen?


7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je al eens de cookies verwijderd en of een andere browser geprobeerd. Werkt het dan nog niet dan raad ik je aan contact op te nemen met de klantenservice om dit te laten onderzoeken.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Hilde1234 heb je nog in kunnen loggen?
Tjaiba

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had hetzelfde probleem, nu krijg ik telkens de pop-up dat je niet meer met het nummer kan inloggen maar dat het met een e-mailadres moet. Mijn probleem is nu dat er voor het account geen e-mailadres was ingevuld en nu kan ik dus niet inloggen en ben benieuwd hoe ik dit moet oplossen want heb alles geprobeerd.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Tjaiba,

Log eenmalig met het 06 nummer in. Vervolgens vul je het e-mailadres in en daarna kun je voortaan inloggen met het 06 nummer.
Als dat werkt kun je de app verwijderen en opnieuw installeren. Dan kun je vanaf dat moment ook daar inloggen met een email adres
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Tjaiba , is het gelukt met het advies van Steven?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic