Harry1963

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Factuur per maand volgt niet meer ?

Beste Vodafone, ik heb enkele weken geleden mijn abonnement omgezet naar een Vodafone RED abonnment, en vanaf dat moment komen er geen facturen meer in mijn box terecht, deze heb ik echter voor de boekhouding wel nodig.

De betalingen worden wel afgeschreven van mijn bedrijfsrekening.

Betreft telefoonnummer *knip*

De rekening van Oktober moet ik nog ontvangen. Geadviseerd werd nog even te wachten, maar er verandert niets, dus graag aktie in deze.

Het betreft een zakelijk abonnement.
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Harry,

Het forum is voor klanten door klanten, een specifieke rekeningvraag kunnen andere klanten je ook niet mee helpen. Neem even contact op met de klantenservice, zij kunnen je de rekening mailen en de instellingen nakijken.

Ik heb ivm je privacy je mobiele nummer uit je bericht verwijderd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic