zz

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Facturen zeer vaak niet beschikbaar

Een moderator van het Vodafone forum vroeg om hier de vraag te stellen, dus: Volgens mij gebruik ik de MyVodafone website nu vier jaar. Iedere maand wil ik de factuur ophalen voor declaraties. Bijzonder vaak ik dit niet mogelijk, er staat botweg dat ze niet beschikbaar zijn, met de opmerking "Probeer het later nog eens". Met vaak bedoel ik: meer dan de HELFT van het aantal pogingen. Zelf werk ik in de ICT en verbaas me er over dat zo'n situatie minimaal vier jaar lang kan bestaan. De layout is in die tijd nooit veranderd, wat kan betekenen dat hier nooit aandacht aan is besteed. -/- Ik gebruik Internet Explorer en Firefox, met een minimum aan plugins, op verschillende besturingssystemen. Voor aanvullende informatie zie het forum, http://forum.vodafone.nl/t5/Feedback-en-suggesties/Facturen-zeer-vaak-niet-beschikbaar/td-p/75018 De Vodafone moderator stelt dat er geen algemene problemen met de MyVodafone website zijn (!) en vermoedt dat het aan mijn account ligt, dus bij deze de vraag om dit te controleren? Alvast bedankt!
1 Reactie 1
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hi ZZ,

Ik denk dat je hier verkeerd zit 😞 Ik heb even naar het bericht van Annabelle gekeken) Ze verwijst je door naar Twitter, Facebook of Hyves ( wie gebruikt dát nou nog 😉 )

Het Forum is voor klanten door klanten. Met zo min mogelijk tussenkomst van Vodafone. Sorry, ik kan het helaas niet leuker maken voor je.

Groeten!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic