Hallo,
Ik ben een ervaren android gebruiker maar een iphone heeft me altijd aan gesproken en daarom heb ik er maar 1 aangeschaft een Iphone 5 16gb versie. Leuk en snel toestel tot ik een berichtje kreeg van vodafone dat mijn internet bundel voor 75% op was nog nooit gehad met android altijd bezig op het web en app store. Dus ik geschrokken en direct zoeken op google daar stond dat er wel meer mensen last van hadden maar allemaal verschillende problemen dus hoop ik dat jullie mij kunnen helpen.
Wat heb ik geprobeerd en gedaan:
Ik heb onavo Counter gedownload en me data is bij gehouden en ben er achter dat de app store en app downloads giga veel internet vreten!
De naam waar ik ze mee vermeld zo worden ze ook weer gegeven in onavo Count
iTunes/AppStore, 119.74MB op 1 Nacht tot nu 12:55 30-1-2013
App Downloads, 34,52MB op 1 nacht tot nu 12:55 30-1-2013
Verdere app's die vermeld worden zitten allemaal onder de 8MB
Alle app's heb ik verwijderd. Facebook, Twitter, Kenteken chek, Telegraaf, Nu, Rtv oost, al deze app's heb ik push berichten geweigerd dus daar komt het ZEKER niet weg.
Syncen met google account uit gezet icloud reserverkopie uit gezet
Ik heb me internet maar uit gezet van vodafone anders zit ik helemaal buiten me bundel. Wie kan mij op weg helpe dit lijkt me niet normaal. Ik ben dus een leek als je me het stap voor stap uit wil leggen dan zou ik dat fijn vinden.
Ben al jaren tevreden klant van vodafone en wil dit graag zo houden.