Per 1 maart zou ik 10GB extra krijgen volgens een bericht van jullie,maar ik zie ze er niet bij staan
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb in het andere topic al op je gereageerd. Alle abonnementen afgesloten na 4 maart 2019 krijgen de data verhoging.
Zodra je mag verlengen (ik begreep uit het andere topic dat je dit al gedaan had) kun je gebruik maken van de extra data. @Alcatraz
Hoi @251068
Het klopt inderdaad dat sommige klanten extra data krijgen. We zijn druk bezig voor jullie om de data ook zichtbaar te krijgen in My Vodafone. Helaas zie je de bundel daar nog niet ij terug. Mijn excuses daarvoor.
Net ontdekt dat bij mij de 10 GB extra is bijgevoegd.
Mijn dank daarvoor.
Ah, super! Graag gedaan @PeterJohan!
Goedenavond,
Niet iedereen krijgt een upgrade begrijp ik? Klopt dat?
Ik zou er 1 Gb bij krijgen...maar zie dit nu nog niet er bij staan....hoe lang gaat dat ongeveer duren?
@Ipeks dat is inderdaad afhankelijk van je abonnement. Welk abonnement heb je precies?
@Alcatraz Kun je mij ook even doorgeven welk abonnement je precies hebt?
Ik heb n start M abonnement
Ik heb in het andere topic al op je gereageerd. Alle abonnementen afgesloten na 4 maart 2019 krijgen de data verhoging.
Zodra je mag verlengen (ik begreep uit het andere topic dat je dit al gedaan had) kun je gebruik maken van de extra data. @Alcatraz
Ja ok, ik kreeg hier geen antwoord meer dus vandaar dat ik t nogmaals op n andere topic plaatste.
Dus ik wacht het nu even af tot volgende maand.?
Super @Alcatraz
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.