Vreemd, mention verdwijnt bij plaatsing.
@Friesian met spatie.
Maar wat wil je nu bewijzen met deze test @Friesian ?
Wel leuk hoor om berichten binnen te krijgen dat je test
Ik wil helemaal niets bewijzen @Energieboy, gewoon een kleine controle voor mezelf.
Energieboy wrote:
@Friesian
Wel leuk hoor om berichten binnen te krijgen dat je test
Krijg jij berichten binnen dat ik test? Ikkuh niet. ???
Test terug @Friesian En @Energieboy vanaf mijn telefoon
Bij mij werkt het gewoon. Ik weet wel dat er werkzaamheden aan het platform zijn.
We zien natuurlijk het topic bij offline staan @Friesian.
Vandaar dat wij ook reageren. Maar bedoel je dat zodra je iemand @mentioned er een spatie achter komt? Dat klopt.
Nee @Steven ik zie bij het opstarten van het topic iets vreemds. Bijlage illustreert dat.
Bij bewerken van bijvoorbeeld @Friesian verdwijnt de spatie voor de mention bij mij.
Friesian wrote:
Nee @Steven
Bij bewerken van bijvoorbeeld@Friesian verdwijnt de spatie voor de mention bij mij.
test@Friesian
Bij mij blijft de spatie gewoon staan.
Zodra ik hem aanpas (zowel via de laptop of telefoon verdwijnt hij.
Is niet alleen bij jou. Ga ik aankaarten. Dankjewel!
Dat ligt aan Apple !!
Heb ik hier ook last van. Sterker nog, soms als ik een @ noem dan ben ik opeens de letters ervoor kwijt. Dus stel dat er nu zou staan: Ik zal je een bericht sturen @ → dan staat er: Ik zal je e@
Heeft die opeens mijn tekst aangepast. Ze zijn in ieder geval bezig met dit probleem en hoop dan ook dat het snel is opgelost. Er gaan de laatste dagen we meer dingen niet lekker. Voornamelijk ook met Apple devices
Nee, niet alleen bij Apple. Ik gebruik Android namelijk @Energieboy.
Het is afhankelijk of je voor dat je iemand benoemt een spatie plaatst. Doe je dit niet, dan verdwijnt er inderdaad een letter.
Mag deze dicht boys? 🙂
Ik zal het topic sluiten! Is intern aangekaart. Hopelijk wordt het snel aangepast.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.