Beste BasT,
Bedankt voor je reactie. Ik zal je advies wel volgen. Wel een beetje raar, vindt je niet?
Als ik het advies, " U kunt voor de zekerheid uw bestelling DUBBEL uitvoeren (1 x online en 1 x via een Vodafone Shop)", van uw collega NIET had gevolgd dan had ik dit alles geregeld kunnen krijgen nog VOOR de Kerst. Na het online verlengd te hebben, bleek dat ik bij de Vodafone Shop te Bogaard te Rijswijk niks meer geregeld kon krijgen. De Shop in de Bogaard hadden het toestel wel liggen, maar doordat er in het systeem de verlenging al was uitgevoerd kon de verkoper niks meer geregeld krijgen (Vertelde hij ????).
Ik heb mijn verlenging via Vodafone.nl geregeld, dus online. Dezelfde dag was alles goedgekeurd en vastgesteld. Dit alles gebeurd in het systeem van Vodafone. Beetje raar dat ik dan mijn order nu niet kan traceren, toch?????
Ik zal maandag a.s. nogmaals contact opnemen het bovengenoemde telefoonnummer. Mocht er nog niks duidelijk zijn dan zal ik toch maar overwegen om de verlenging te annuleren.
Mvg,
Ashuni