rima10

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Er iets stuk. Daarom werkt de app even niet…

  Bovenstaande melding krijg ik bij het openen van de app nadat ik wil inloggen. 

IMG_5454.jpeg

Melding is niet toestel afhankelijk, want op meerdere iphones deze melding. Hoe kan wel worden ingelogd ?

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Je kan inloggen via je bowser
Lees meer mensen met dit probleem. Er zal wel een storing zijn, of iets anders. Maar inloggen via je browser werkt wel, als het goed is. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @rima10, welkom hier!

Wat onhandig dat je een foutmelding krijgt te zien bij het inloggen in de My Vodafone app. Ik heb zojuist even getest wat ik krijg te zien bij het inloggen in de My Vodafone App met een testaccount via mijn iPhone 15, maar ik kan het probleem niet reproduceren. Ik kom er op dit moment zonder problemen in. Het lijkt dus niet een collectief probleem te zijn.

Hopelijk kom jij er op dit moment ook weer zonder problemen in en blijkt het een tijdelijke hick-up te zijn geweest. Mocht dat niet het geval zijn en als jouw toestel beschikt over de meest recente software en het opnieuw installeren van de My Vodafone met een cache clean van de app niet de oplossing is, dan het advies om even te bellen of te chatten met onze klantenservice. Zij kunnen dan een individuele case aanmaken naar onze technische dienst om dit probleem bij jou nader te onderzoeken.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Een andere klant heeft hier ook op de community een melding geplaatst en gelukkig heeft die ook weer laten weten dat het weer werkt. Eigenlijk verwacht ik dan ook dat het bij jou, @rima10, nu ook weer zal werken 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic