Reginald64

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Email op Samsung Galaxy S4

Wie kan mij helpen aan de uitgaande mailserver gegevens (SMTP).
Ontvangen van email gaat goed maar versturen van mail wil niet lukken.
Dus het zit hem in de SMTP gegevens.

Ik heb van alles gevonden via google, maar krijg het niet voor elkaar.

Het gaat om een email account bij Telfort.

Alvast mijn vriendelijke dan voor de reacties.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Reginald, de uitgaande server die je moet instellen is een Vodafone server
Inkomend gebruik je gewoon de instellingen van Telfort.

Uitgaand gebruik je het volgende:

SMTP: sendmail.vodafone.nl
beveiliging: ssl (poorten springen meestal vanzelf goed)

De gebruikersnaam en het wachtwoord zijn gekoppeld aan je My Vodafone (particulier) account. Het wachtwoord is gelijk aan je My Vodafone wachtwoord.
De gebruikersnaam is meestal mail + je mobiele nummer, dus bv mail0612345678.

Via handleidingen.vodafone.nl vind je eventueel ook een gids om dit zo in te stellen. Werkt het met die instellingen?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Reginald, de uitgaande server die je moet instellen is een Vodafone server
Inkomend gebruik je gewoon de instellingen van Telfort.

Uitgaand gebruik je het volgende:

SMTP: sendmail.vodafone.nl
beveiliging: ssl (poorten springen meestal vanzelf goed)

De gebruikersnaam en het wachtwoord zijn gekoppeld aan je My Vodafone (particulier) account. Het wachtwoord is gelijk aan je My Vodafone wachtwoord.
De gebruikersnaam is meestal mail + je mobiele nummer, dus bv mail0612345678.

Via handleidingen.vodafone.nl vind je eventueel ook een gids om dit zo in te stellen. Werkt het met die instellingen?
Reginald64
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
YESSSS, bas heel erg bedankt.
Het lukt nu ook om mail te vezenden.
Pfff ben er dagen mee bezig geweest.

Het enige was dat ik de SMTP gegevens verkeerd had ingesteld.
Ik had authsmtp.vodafone.nl ingevuld.

THANKS!!!!!!!!!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Mooi zo :D!

Ik heb ook even aangegeven dat het bericht van Bas jouw probleem heeft opgelost. Op die manier is dat voor de andere forumgebruikers ook meteen duidelijk! 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic