Hallo,
Ik ben al een aantal maanden eigenaar van een htc one x.
Heel mooi apparaat maar toen begonnen de problemen.
Ik ben zo vaak bij de vodafoon winkel geweest dat ik daar nu vaste klant ben.
Tot nu toe zijn er al 4 "reparaties" uitgevoerd. En nu is er nog steeds niet echt verbetering!
Ik heb problemen gehad met:
Sim viel uit, Audio stoort, Wifi problemen, geen verbinding netwerk&data (meedere malen ook na reparatie en nu nog steeds)
GPS (ook meerdere malen en ook nog steeds na reparatie).
Momenteel heb ik opnieuw regelmatig geen netwerk&data!! getest dat het niet uitmaakt waar ik ben. komt pas weer tot leven als ik een restart doe.
Ook heb ik sinds de laatste reparatie dat mn telefoon maar een 3/4 de dag op batterij kan wat normaal 2 dagen was. (heeft alle laatste updates en is ook volgens reparatie van de laatste keer volledig geupdate! word erg warm terwijl scherm uitstaat! Ook is hij voor het eerst ook traag en loopt niet soepel! Het komt ook regelmatig voor dat mn telefoon oplader mn telefoon niet sneller kan opladen dan dat ie weer leeg loopt! en heb toch meerdere opladers geprobeert!
Ook vind ik dynafix vrij ruw met de reparaties om gaat. al 2 keer met extra krasjes terug gekregen, maar was weer opgelost na de reparatie die ik daarna weer nodig had. Ik heb 2 keer nieuw scherm en buitenkant gekregen!
Maar helaas kan ik pas over 2 weken naar de vodafone winkel om een oplossing te zoeken, omdat ik telefoon erg hard nodig heb voor mn werk!
Nu snapt u wellicht dat ik helemaal klaar ben met de htc one x! dat was ik na reparatie 3 al, toen de problemen weer begonnen.
Er is toen een aanvraag gedaan door de vodafoon medewerker of ik mn telefoon kon inruilen vanwege de aanhoudende problemen, maar die werd simpelweg gewijgert en moest toe maar weer richting reparatie!
Wat dus het meest vervelend is, is dat ik zoveel km heb gereden en parkeer geld heb moet betalen dat mn kosten alleen al boven de 150 euro zijn gekomen alleen maar om constant mn telefoon weg te brengen, op te halen of weer contact te krijgen met vodafone!
Ik had natuurlijk mn abonoments kosten kunnen uitbreiden met 2jaar aan huis service... maar wie denkt nu in de winkel: hmmm ik koop deze telefoon en ik denk dat deze slecht gemaakt is en regelmatig kapot zal gaan binnen de garantie, dat ik dus maar extra verzekeringen moet afsluiten!?! Echt niet!
Ik vind dus dat vodafoon mij erg slecht geholpen heeft en geen enkele zorg geeft aan haar klanten. zolang het geld maar binnen komt!
Ik kan vodafone ook een factuur geven van:
Vodafone, slecht geleverd toestel en reparaties die nutteloos zijn en daardoor teveel gemaakte kosten.
Nee daar gaan we niet aan mee werken.
terwijl als je ook maar 1 byte over je data bundel heen zit of een seconde te veel gebelt heb je een rekening op de mat hebt liggen voordat je de telefoon ook maar hebt kunnen neerleggen!
Tot slot wel even hulde voor het personeel bij vodafone Helmond. Hebben mij echt goed proberen te helpen, maar ook zij verkopen alleen maar en proberen je zo goed mogelijk te helpen, maar verder kunnen ze ook niets!
Mvg,