Hey
De iPhone 5 gebruikt andere frequenties dan de andere Iphones. Ik raad u aan om eens de dekking, storingen en werkzaamheden te controleren via
https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtmlVergeet dan niet om de optie IPhone 5 aan te vinken.
Controleer eens de instellingen via
http://handleidingen.vodafone.nlLet daarbij op dat mobiele data aan moet staan en bij gesprekken onder mobiele data 4G mag staan.
U kunt ook handmatig een ander netwerk selecteren via instellingen - aanbieders. Vervolgens zet u hem daarna weer terug op het Vodafone netwerk. Hierdoor meldt de simkaart zich opnieuw aan op het netwerk.
Mocht dit niet geholpen hebben raad ik u aan om een kruistest uit te voeren. Dit betekent dat uw simkaart in een ander merk en type toestel moet en een werkende simkaart in uw toestel. Dit kunt u doen in een vodafone winkel.
Mocht het aan de simkaart liggen dan krijgt u een nieuwe simkaart in de winkel of via de klantenservice.
Tevens kunt u contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen zien hoe de simkaart is aangemeld op het netwerk, of er een blokkade opstaat etc.