mandatory

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Duo SIM, werkt niet.

Heb vandaan een nieuw W8 toestel ontvangen, maar wilde mijn Android toestel ernaast blijven gebruiken. Dat was mogelijk volgens de klantenservice, maar nu ik ze geinstalleerd heb werkt geen van beide toestellen; ga meteen door naar voice-mail. Het vreemde is dat ik wel een melding krijg dat 'dit en dat nummer heeft gebeld, etc.'  op beide toestellen.
 
Hoe werkt dit?
3 Reacties 3
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
mandatory schreef:
Heb vandaan een nieuw W8 toestel ontvangen, maar wilde mijn Android toestel ernaast blijven gebruiken. Dat was mogelijk volgens de klantenservice, maar nu ik ze geinstalleerd heb werkt geen van beide toestellen; ga meteen door naar voice-mail. Het vreemde is dat ik wel een melding krijg dat 'dit en dat nummer heeft gebeld, etc.' op beide toestellen.

Hoe werkt dit?
Hoi mandatory, welkom op het forum. Ik neem aan dat je weet dat je niet beide toestellen op hetzelfde moment kunt gebruiken. Helaas kan ik je niet om gegevens vragen en het voor je nakijken. Heb je de mogelijkheid om met een vaste lijn te bellen met onze telefonische klantenservice ? Je kunt dan contact op nemen met nummer: +31 6 54 50 01 00. Je kunt ook je vraag stellen via Facebook/Twitter. Hier zijn we 24/7 aanzwezig 🙂
mandatory
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank je Maurice, heb het op FB voorgelegd. 🙂
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
mandatory schreef:
Dank je Maurice, heb het op FB voorgelegd. 🙂
Okay 🙂 Laat me even wat weten als het opgelost is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic