-Lyette-

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dual sim

Leuk! de note 8 is uit... eindelijk een samsung telefoon met de mogelijkheid voor 2 simkaarten..duo sim.. dus geen twee telefoons meer!! Samsung verwijst op de site van de note 8 dual sim door naar mijn provider... vodafone... ik ga naar de winkel omdat ik graag gelijk de telefoon mee wil nemen.. ik verleng mijn zakelijke abonnement en krijg de note 8 mee.. later blijkt dat hier helemaal geen 2 simkaarten in kunnen.. terug naar de winkel.. neeee vodafone heeft geen dual sim.. wat een misleiding.. volgens samsung heeft vodafone ze wel... en is het een gewoon ned. Toestel.. onzin dat vodafone zegt dat het een buitenlands toestel is... de medewerker van vodafone belt ook maar niet terug.. wat hij wel belooft heeft... hoe is het mogelijk.. dat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd.. door vodafone... en hoe is het mogelijk dat zo een grote providerals vodafone, de note 8 alleen kan leveren met een enkele sim... en niet zoals op de site staat met een dual sim... een heel slechte reclame stunt.. heel misleidend.. en ongeloofwaardig.. vodafone.. wat ga je hier aan doen??
9 Reacties 9
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
-Lyette-, welkom op het Vodafone Forum! Ik begrijp dat het niet fijn is als je verkeerde informatie hebt ontvangen van Samsung. Daar hebben wij helaas geen invloed op. Samsung heeft altijd verschillende modellen en nu ook een aparte variant met dual sim. Wij verkopen echter het model zonder dual sim. Ook in de specificaties op https://www.vodafone.nl/samsung-galaxy/s8 staat niets vermeld over de dual sim. Er kan in deze dus ook niets worden aangepast hierover, de informatie op de website klopt.
-Lyette-
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Marc,
Als een andere provider de telefoon levert zonder dat er gevraagd is naar een dual sim... en ik gekeken heb op de samsung site.. het is tenslotte een samsung telefoon...samsung verwijst bij deze telefoon naar de site van vodafone, dat de note 8 dual sim bij vodafone te krijgen is.. begrijp ik niet waarom jullie die niet kunnen leveren.. als andere providers dit wel kunnen. Naar mijn idee en die van samsung kunnen jullie die gewoon afnemen bij samsung... Ik heb een zakelijk abonnement en begrijpelijk dat ik zaken en prive gescheiden wil houden... ik vind dit een zeer misleidende situatie . Bij de kkantenservice wordik van het kasje naar de muur gestuurd... de medewerker uit de winkel belooft mij terug te bellen wat niet gebeurd.. samsung zegt dat vodafone contact met hen moet opnemen hierover.. ook dat gebeurt niet.. vodafone zegt alleen dat ze de toestellen niet verkoopt.. maar als grote provider zorg je toch dat je je klanten tevreden houdt?? Dus verwacht ik dat er een oplossing komt en de telefoon met Dual sim alsnog gelevert wordt.
Mvrgr
Lyette


daveytje

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb in de Vodafone winkel bij mijn verlenging alias Vodafone next een niet 8 met duel sim gekregen. Dus niet helemaal waar wat Vodafone tegen je zegt.
-Lyette-
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Opgelost:::::!!!!!!@
De medewerker van vodafone Den Helder... krijgt een 10!! Geweldig.. hij heeft zo zijn best gedaan voor mij... de note 8 dual sim is wel degelijk door samsung geleverd aan vodafone.. zoals samsung mij vertelde.. nergens werd ik serieus genomen.. behalve door de medewerkers van filiaal den helder.. zij hebben diverse winkels gebeld.. en uiteindelijk een winkel gevonden die de dual sim had!! Dus complimenten voor de medewerkers uit Den Helder... ik heb mijn note 8 dual sim!!!! Uiteraard heb ik vandaag een taart bezorgt bij deze mensen... dat hebben ze verdiend!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Leuk om te horen -Lyette- !

Via het forum zijn onze middelen enigszins beperkt, maar top dat de winkel in Den Helder het voor je heeft kunnen oplossen!
-Lyette-
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klopt .. samsung heeft de note 8 geleverd met dual sim en zonder.. aan vodafone.. maar door elkaar en niet specifiek de dual of de enkele sim.. inmiddels heb ik de dual ontvangen van vodafone den helder
Hleenders

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit is echt onzin, het is niet Samsung die verkeerde info geeft maar Vodafone. De "zakelijk" site geeft totaal geen specs van de toestellen behalve het schermformaat. ik had een A8 besteld, die overal als dual sim verkocht wordt, maar ik krijg een mono-sim.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Hleenders,

Ik moet toegeven dat de omschrijving op onze website wat dit onderwerp betreft redelijk summier is. Ik heb dit intern aangekaart. Bedankt voor je melding!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic